Gravidbelte?

Solbæra

Forelsket i forumet
Har noen her begynt å bruke gravidbelte i bilen? Eventuelt når tenker dere å begynne å bruke det?
 
Brukte det aldri under forrige svangerskap, kommer nok heller ikke til å bruke det denne gangen :)
 
Har et liggende som jeg har brukt tidligere og tenker å bruke det denne gangen også :) Syns det gjorde det mye mer behagelig i bilen. Har fra Besafe.
 
Har et liggende og finner det nok snart fram, kjenner beltet trykker og jeg blir kvalm i bil :depressed:
 
Når er det man bør bruke det fra egentlig??:) hilsen førstegangsfødende :hilarious:
 
Brukte litt sist men var stress å feste det på korte turer, lånte det bort til ei så spørs om jeg får det igjen da eller om hun ikke forstod det var til låns
 
Brukte det ikke sist, kommer til å kjøpe det om behovet kommer :happy:
 
Har allerede tatt i bruk da æ trudde d va mere trafikksikkert :anyone

føler ellers det er vanskelig med stor vinterjakke å få beltet godt ned under mageregionen :smiley-angelic002
 
Har allerede tatt i bruk da æ trudde d va mere trafikksikkert :anyone

føler ellers det er vanskelig med stor vinterjakke å få beltet godt ned under mageregionen :smiley-angelic002
Sniker
Man skal vel helst ikke bruke tykke klær i bilen uansett :)
 
Jeg fikk et av en nabo og tenker å teste det ut :) Kjører sjeldent bil, men tenker når det er ubehagelig uten. Kanskje når jeg er ca. halvveis?
 
Last edited:
har ikke motor og cupe varmer og bor i Tromsø, så bryr meg ikke så mye om jeg burde bruke tykk jakke eller ikke
Var ikke meningen å fornærme deg eller noe slikt, er bare mange som ikke er klar over det
 
Jeg fikk et av en nabo og tenker å teste det ut :) Kjører sjeldent bil, men tenker når det er ubehagelig uten. Kanskje når jeg er ca. halvveis?

jeg har tenkt det må best i starten da press på magen er grusomt
 
Stemmer det at det ikke er mer sikkert med gravidbelte? Kun mer behagelig? Hvis det kun er sistnevnte kommer jeg nok ikke til å styre med det denne gangen:hilarious:
 
Back
Topp