Jeg har fra sist. Besafe sitt. Syns det var litt styrete og ikke så behagelig, men brukte det da. Har ikke funnet det frem enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje greit jeg ikke kjøpte BeSafe sitt? Neida Men jeg deler bil med samboer, er det tungvint å ta inn og ut av bilen?Jeg har fra sist. Besafe sitt. Syns det var litt styrete og ikke så behagelig, men brukte det da. Har ikke funnet det frem enda.
Det kan vel festes med isofix og sånn belte rundt seteryggen. Isofix har man jo bare bak. Så jeg husker vi syns det var tungvint å flytte. Men jeg arvet det vi har så det er noen år, så det kan ha blitt bedreKanskje greit jeg ikke kjøpte BeSafe sitt? Neida Men jeg deler bil med samboer, er det tungvint å ta inn og ut av bilen?
Ser for meg at det ikke kommer til å bli brukt veldig mye dersom jeg har det travelt og må begynne å spenne det fast.. Men har prøvd et sånt belte og synes det var mye mer behagelig enn vanlig bilbelte.. Mulig jeg får låne av ei, men hun skal ha det tilbake om et par mnd, og da må jeg kjøpe uansettDet kan vel festes med isofix og sånn belte rundt seteryggen. Isofix har man jo bare bak. Så jeg husker vi syns det var tungvint å flytte. Men jeg arvet det vi har så det er noen år, så det kan ha blitt bedre