Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørte det kunne være like farlig eller også farligere, dersom man ikke strammet det skikkelig til. Altså at det er "slærk" i beltet. Utenom dette har jeg ikke hørt noe om risiko ved bruk av disse. Kan jo selvsagt hende det er men at jeg ikke har hørt om det altså! Er hvertfall veldig nøye på å stramme godt.Bruker ikke. Kanskje jeg gjør det etter hvert av komforthensyn, men har hørt at det er like farlig for barnet med gravidbelte som vanlig belte, så må vel heller forsøke å kjøre mindre hvis det er av sikkerhetshensyn![]()
Det er jeg også!Hørte det kunne være like farlig eller også farligere, dersom man ikke strammet det skikkelig til. Altså at det er "slærk" i beltet. Utenom dette har jeg ikke hørt noe om risiko ved bruk av disse. Kan jo selvsagt hende det er men at jeg ikke har hørt om det altså! Er hvertfall veldig nøye på å stramme godt.![]()
Har ikke hørt at det er risiko å bruke det altså, bare at de ikke har bevist at det er hjelper noe sammenliknet med vanlig belte. Altså at det er hipp som happ hva man brukerHørte det kunne være like farlig eller også farligere, dersom man ikke strammet det skikkelig til. Altså at det er "slærk" i beltet. Utenom dette har jeg ikke hørt noe om risiko ved bruk av disse. Kan jo selvsagt hende det er men at jeg ikke har hørt om det altså! Er hvertfall veldig nøye på å stramme godt.![]()