Bruker dere gravidbelte i bil? Jeg gjør ikke enda.. men lurer på å kjøpe meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! En ting er at man kan legge beltet godt nedpå hoftene, men ved en kræsj vil beltet ligge der hele tiden med et gravidbelte. Uten det kan det skli opp på magen ved en kræsj.. så jeg bruker detJeg har det, begynte å bruke det når jeg var 8uker. Det fjerner beltet fra magen, slik at dersom man havner i en bilulykke så strammer ikke beltet over magen der den lille i magen ligger
Vil anbefale dere å se på Trygg Trafikk sine sider, der står info om gravidbeltet.Enig! En ting er at man kan legge beltet godt nedpå hoftene, men ved en kræsj vil beltet ligge der hele tiden med et gravidbelte. Uten det kan det skli opp på magen ved en kræsj.. så jeg bruker det
Jeg la jt en link over her, om test av gravidbelte og uttalse fra trygg trafikk. Resultat, faldk trygghetVil anbefale dere å se på Trygg Trafikk sine sider, der står info om gravidbeltet.
Jepp, har nå lest det. Men jeg tenker uansett at med gravidbelte har jeg gjort min del for å være helt sikker...føler at beltet da ligger mye lenger ned og holder seg på plass så kan vel ikke skade.Vil anbefale dere å se på Trygg Trafikk sine sider, der står info om gravidbeltet.