Gravidbelte

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som skal bruke det? Jeg skal montere mitt fra forrige graviditet imorgen. Vet ikke hvor mye det har å si ift sikkerhet men er hvertfall sinnsykt deilig å ha det på

Har et men ikke montert... Føler jeg bruker bleie med det på hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Godt når magen blir større: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Tror jeg må google litt nå, hva i alle dager er et gravidbelte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøvde et sånt her om dagen, da ei venninne som er gravid skulle kjøre meg hjem og insisterte på at jeg tok det på. Hun mente at det er viktig å bruke det helt fra starten av, at det beskytter spira om noe skulle skje. Jeg vet ikke helt jeg... Om det er så viktig, burde jeg vel ha et å montere når jeg en sjelden gang sitter på i en bil. Men hva med buss? Og hvordan skal jeg klare å holde graviditeten skjult for familien når jeg skal reise til søsteren min sitt bryllup om et par uker, dersom jeg har medbragt gravidbelte jeg skal bruke når jeg sitter på i bil? Uff, det blir mer og mer komplisert dette her.

Trygg trafikk har testet dette beltet og sier det verken er tryggere eller mer utrygt med det på som gravid. Så hvis man bruker det er det mye fordi det er mer behagelig :) hvis man bruker vanlig belte skal man passe på at det ikke ligger direkte over magen. Jeg har ikke hatt det i mine to første graviditeter, tror ikke jeg investerer i det nå heller siden det ikke er bevist tryggere. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke tryggere, men jeg har brukt det pga komfort: )

Har det og hørt at også at det verken tryggere eller mer trygt. Men veldig behagelig å ha på så her skal det brukes :)

Eg montere det ikke heilt enda men burde vel kanskje:) får ta det til helgen men e så ubehagelig å sitte med bleie på:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser litt dust ut med kjole da : )

Jeg brukte med første, men ikke med andre. Brukte det fordi jeg syntes det var så ekkelt å ha noe innpå magen. Blir nok ikke å bruke denne gang, bare hvis jeg får det sånn at det blir ubehagelig å ha beltet der.

Har mitt liggende, begynner ikke å bruke det før det er ukomfortabelt med vanlig belte :)

Aldri tenkt over før jeg så denne tråden. Men har googla litt bilder og må si det ser mer behagelig ut enn vanlig belte. Så blir muligens å skaffe etterhvert hvis jeg føler behov for det :)

-iPhone appen-

Hahaha... Tviler på at det ville hjulpet på turen til sykehuset ;) Jeg kan ikke huske om jeg hadde det på da eller ikke... Tviler på at jeg klarte å tenke på det da ;)

Back
Topp