Gravidbelte

Hjertevaffel

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Sensommerskattene 2023
Skal dere bruke gravidbelte og når skal dere begynne med det?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Besafe anbefaler å bruke det én mnd inn i graviditeten mener jeg å ha lest. Vi skal kjøpe det til uka.
Da venninnen min gikk gravid var vi i en bilulykke. Hun var nesten 7 mnd på vei. Vi fikk beskjed på sykehuset at det var takket være beltet at alt gikk bra med babyen :)

Jeg skal ha besøke belte. Sambos ordre. Men det blir ikke før livmora begynner å tyte frem ;)

Bilbelte skal jo ligge stramt over hoftebenene men det er jo litt vanskelig med magen i veien.

Jeg brukte ikke det med de to første og kommer ikke til å gjøre det nå heller :-)

Har lest flere steder at man bruker det kun fordi det er mer behagelig! Sikkerhetsbeltet vil fungere som normalt ved en kollisjon feks uansett. :) kan nok hende jeg kommer til å bruke det etter hvert, har et jeg kan arve/låne!

Kommer til å bruke vanlig belte de få gangene jeg er passasjer i bil.

Jeg hadde sist og kommer til å bruke det igjen. Vet det ikke spiller noen rolle ifht sikkerheten, men for meg var det veldig behagelig:) hadde kraftig bekkenløsning og det var mye mer behagelig og ha det på:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Brukte d ikke med de 2 andre, så tror ikke d blir denne gangen heller.. Får se :)

Jeg har et liggende, men brukte det ikke sist. Følte ikke noe behov for det, for beltet lå godt under magen likevel. Tviler på at det blir brukt denne gangen heller....

brukte ikke det de forrige gangene, men tenkte på det de 5gangene jeg satt på i bil i løpet av svangerskapet.. For da trodde jeg det var for at belte skulle ligge litt bedre.. men om det ikke har noe for seg så blir det nok ikke denne gangen heller.. Kjører lite bil mao :)

Brukte det med første, men etter at jeg flytta vet jeg ikke hvor det er. Jeg kommer ikke til å kjøpe nytt, men hadde brukt det hadde jeg hatt det her. Ikke fordi den er sikrere, men det er mer behagelig :)

Jeg har det liggende ett eller annet sted nedpakket. Kommer nok til å bruke det når magen blir større ;-)

Tenkte på å begynne å bruke det nå... Men så blir det så utrolig tungvint når man han på store vinterjakker osv... så lurer på om jeg drøyer litt?!?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg begynner med det snart, men det er jo lity avslørende også da:p Dersom noen ser det..

Har det etter førstemann, så finner det vel frem når magen har blitt større.

Back
Topp