Gravidbelte?

Lightning85

Glad i forumet
God morgen jenter:)

Skal dere bruke gravidbelte i bilen, og når begynner dere å ta det i bruk eventuelt? Noen gode tips om hvor man får tak i det?:)

Jeg har fra sist men skal IKKE bruke det. Leste at det hva falsk trygget og om man bruker det er det kun for at det er mer behagligt. Å jeg synst det hva ei plage...

Jepp :-) kjøpte mitt på finn. Barnas hus :-) har på lager jeg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har fra sist men skal IKKE bruke det. Leste at det hva falsk trygget og om man bruker det er det kun for at det er mer behagligt. Å jeg synst det hva ei plage...

Ja det er visst ikke bevist at det er tryggere. Men det er ikke bevist at det ikke er tryggere heller så jeg kommer til å bruke det etterhvert hvertfall,når magen blir større.

Jeg skal ikke kjøpe det, og skal ikke bruke det. Jeg personlig tror det bare er nok en ting salgsstanden vil få oss gravide til å kjøpe.

Trygg trafikk sier det ikke er bevist at det er tryggere å bruke dette kontra vanlig bilbelte.

Jeg føler heller det ikke er tryggere, så her blir det brukt vanlig bilbelte.

:)

Jeg har ikke hatt det de andre to svangerskapene,og skal ikke ha denne gangen heller:)

Har kjøpt et brukt men ikke satt d inn enda. Burde satt d inn nå, magen er jo her så.

Bruker det, men gidder ikke alltid bytte det fram oc tilbake melllm setene. Er ikke så nøye pga det trygg trafikk sier, men liker å ha det. Tror man skal bruke det fra 2. måned, eller kan i alle fall ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Det var hvertfall tryggere for meg forrige gang,for jeg var så kvalm at jeg måtte ha beltet dratt over kneet.. ikke så trygt om jeg hadde kræsja da nei. Med den så fikk jeg hvertfall brukt beltet ordentlig.

Jeg har kjøpt. :D Fikk på halv pris av halv pris. :p Har ikke satt den i bilen enda, men skal putte den i snart. :)

Hei :)
Jeg er en flittig bruker av det beltet.. Det får du kjøpt på de fleste barn/baby foretningene som f. eks barnas hus, reflex ++
Har brukt det siden jeg var ca 8- 10 uker på vei. Er en fordel om man kjører mye bil. Har stor tro på at d hjelper å ha det beltet om det skulle skje noe. pluss at når magen voksen og blir større er det ofte at det føles ut som at sikkerhetsbeltet presser for mye på magen å dette er vist ubehagelig.

Jeg arva av søstra mi, brukte d forrige gang og har festa d nå som magen begynner å komme.

Har brukt d hele tia jeg... Mer behagelig p ha på..
og dersom noe skulle skje skal jeg iallefall ikke. Slite m at jeg kunne gjort d annerledes...

husker sist leste jeg om ei som var gravid i uke 19 når ho var i kollisjon, ho mistet barnet pga det kraftige presset selen fikk på magen..,

Back
Topp