gravidbelte

brus

Betatt av forumet
bruke dåkk d, å kosta d my??

jeg har det, men bruker det ikke..

vet ikke hvorfor egentlig[&:]

Jeg bruker mitt og er veldig godt fornøyd. Kostet mellom 300 og 400 kroner tror jeg (kjøpte det for et år siden så hukommelsen kan svikte litt).

Bruker det hele tiden. Kostet 500 eller litt under det. Synes det er behagelig, beltet presser ikke på magen, men svetter litt mellom beina nå vi kjører langt[&:].

Jeg bruker det ja. Tror det kosta 400 kr. Har brukt det fra tidlig i svangerskapet. Jeg syns det er veldig trygt å ha det på, og kjører aldri uten lenger.

Kjøpt d på ei bildele forretning, å d kosta 399. Behagelig å ha på å minske risikoen betrakteli hvis uhellet skjer...

Bruker også det hele tiden. Føler det er veldig trygt, og får selen bort fra magen[:D].

jeg har kjøpt min på salg til 280kr, er storfornøyd med det, bruker det hele tiden, noen korte turer lar jeg det være og da kjenner jeg at vanlig belte strammer magen, ville absolutt anbefalt det til alle...[:D] føler meg mye mer sikker da

Har sånn belte jeg og. Kosta 399, har ett ekstra liggende vist noen er int er aldri tatt ut av eska heller. Kjører heller ingen vei uten det.

Jeg har et slikt. Har det på hele tiden. Det var sambo som kjøpte det. Han ville at jeg og Erta skulle være tryggest mulig[:D] Så fikk det ganske tidlig. Føler det er trygt å ha det på!

Jeg sniker litt her inne hos dere jeg![;)]

Kopierer litt av innlegget mitt ang det samme (svangerskapet)

Jeg bruker det ikke, ser ikke vitsen. Det vanlige beltet ligger under magen min uansett.

Det er heller ikke noe som tilsier at det er tryggere å bruke. Sakset fra www.tryggtrafikk.no:

Gravid – hva bør man tenke på?
Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men har ikke betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. Slike beltestyrere kan kjøpes eller leies i barneutstyrsforretninger.

jeg bruker det ikke... har nokk å bruke peng på til lille, men passer på at bilbelte er ligger godt under magen... er like trygt å godt det synes jeg....

jeg har, og det er kjempe godt. slipper det stramme beltet over magen. kjøpte brukt for 100!!![:)]

Var kjempeheldig og fik kjøpt et på finn til 150kr, tenk om noe skulle skje, har lest litt om ulykker, og har IKKE tenkt og bli del av den statistikken, ungen får jo det trykket om uhellet er ute

Æ bruka det, syns det hjelpa mye, æ har en stor bil me mye fjæring så blir en del homp å domp så e godt å få beltet unna magen... betalte vel 340kr ca, men det va me rabatt.

har ikke men tenker å kjøpe..

Back
Topp