gravidbelte

aimste

Forumet er livet
Noen av dere som bruker dette besafe gravid-belte? Jeg kjører en stor 4wd med mye fjæring så det humper å dumer når jeg kjører å da får jeg beltet i magen, ikke nå særlig behagelig akkurat [&:]
Hadde tenkt å kjøpe dette beltet men har hørt så mange delte meninger om det... noen sier det er ikke nå vits i det hele tatt, mens andre sier at de hadde aldri klart seg uten... På baby butikken her i byen koster det 499, syns det var dyrt jeg [&:]

Jeg har det og er veldig fornøyd. Ekkelt når beltet strammer mot magen, så det er i hvert fall mer behagelig og det føles også tryggere, selv om det er omdiskutert om det faktisk har noen effekt. Da jeg var kvalm i begynnelsen av svangerskapet var det helt uunnværlig. Mener å ha betalt 349 kr eller noe sånt for det!?

Ja man finner det sikkert billigere på nettet eller på bilforetninger... tror jeg skal dra i morgen å se...

Hei!

Jeg lånte et besafe gravid da jeg gikk med sønnen vår og syntes det var veldig mye mer behagelig. Man får dratt beltet ned slik at det ikke strammer over magen og det føltes tryggere. Men vet at noen slurver med å ikke feste det til bilsetet og da er virker det ikke slik det skal ved en eventuell kolisjon. Men hvor bra det er uansett om man skulle være så uheldig å havne i en ulykke, aner jeg ikke.
Nå kjøpte vi et eget og med rabatt siden samboeren min har eget bilverksted, betalte vi 359 kr. Jeg liker ikke at beltet strammer over magen så med besafe gravid føler jeg meg mer trygg og det er behagelig.

[;)]

jeg tenker at enten det har en virkning eller ikke så er jeg ikke interessert i å ta noen sjanser, og noen få hundrelapper er ikke mye når det er snakk om at man kanskje kan redde livet til lille engelen i magen![:)] jeg fant brukt på finn.no til 200 kr! godt som nytt!

Dette har jeg lurt på om jeg skal kjøpe å, jeg er jo ikke plaga med belte enda, så jeg har egentlig ikke hatt behov for å kjøpe det, men er usikker jeg... når skal man begynne å bruke sånne belter???

Det var ikke så gærnt pris heller, må nesten skaffe meg sånt, har hørt mye positivt om det

Jeg har!! Fått låne av ei venninne [:D]
Om det virker etc vet jeg ikke, men det skader heller ikke!!
Føler meg mer på den sikre sden jeg da... Mer behagelig med sele på også [:)]

Sjekk på finn.no om de kan selge brukt der ?!

Jeg har åsså sånn belte fikk d gratis a jobben te mannen, di har liggende ett ekstra vist noen vil kjøpe tror di skulle ha 380 for det...

[:D] takk takk, har funnet belte til 399. det syns jeg ikke var så gærnt[:)]
pappa mente på at jeg måtte kjøpe det med en gang så det blir gjort på mandag [:)]

Ska skaffe meg det til mandag jeg å, hørtes jo veldig bra ut dette her[;)]

Er også veldig fornøyd med beltet, jeg har det som må festes mellom bena  og føler meg veldig trygg med det[:D].  Det har vært med på å redde liv til ufødte babyer. Uten det kan babyen blir kvelt ol. ved nød brems eller ved kræsj.  Anbefaler alle gravide til å bruke det.  Selv om en ikke føler det strammer oss, så kan barnet ligge i en stilling som er farlig ved slike hendelser.

Jeg synes det skulle være like mye påbudt med en slik sele under et svangerskap som en vanlig sele er(kansje å ta litt hardt i[;)]). Det er tross alt et menneske og det kan redde liv og har gjort det.

Synes det er kjmepe flott at det er slike ting[:D][:D][:D]

Endelig fått kjøpt meg gravid belte ettersom brio hadde 30% på alt sånt fikk jeg det for bare 279,- det synes jeg er kjempebillig... prøvde det med en gang jeg satte meg inn i bilen, kjente ikke beltet i det hele tatt, føler meg litt sikrere nå ja, når jeg vet at babyen ikke blir klemt når jeg bråbremser og sånt

Back
Topp