Gravidbelte

jas

Forumet er livet
Noen som vet når jeg må begynne med det?
 
Like greit og begynne med det så snart du kan. Jeg begynte ikke før i uke 20.
Kan være greit og få belte under magen for det kan gnage litt. Er vel alt etter hvordan magen din er da. Min henger litt[:)]

Pass på og få den med knapper. Om det funker vet jeg ikke. Ville selv ikke ta noen sjangser.
 
bruker alle det???
 
hvis man skulle være uheldig og kræsje, så kommer presset mor hoftene i stedet for magen....
Er noen som maser om at jeg må begynne med et slikt belte nå, mens andre mener at jeg ikke trenger det før om flere mnd...
Men det er vel kanskje like greit å kjøpe det snart da, så har jeg det [:D]
Bedre for tidlig enn for sent[:D]
 
Er jo bare tre uker t il jeg er to mnd [:D]

Er det noen som syns de 12 første ukene gikk sakte??Føler at dagene snegler seg av gårde, men nå tenker jeg mye på graviditet da, så er ikke lett å tenke på andre ting [:D]
 
Tida går utrolig sakte... Uff!! Er bare 5+3 i dag. Gleder meg til ultralyden når jeg er 8 uker på vei,men er så leeeeenge til.. Men men. Får ikke gjort noe med d. Får vel først og fremst se frem til timen hos legen 30 november. [:)]
 
2-3 mnd på vei så kan du begynne å bruke det.
 
ORIGINAL: Mesaana

Pass på og få den med knapper. Om det funker vet jeg ikke. Ville selv ikke ta noen sjangser.


Hvorfor det?
Jeg har den med borrelås, og den funker fint den også ;)
 
Ja si det. Har bare hørt flere klage på den med borrelås en den med knapper.

Tenker at borrelås kan feste seg masse lo i og sånn og da funker den dårlig, husker bare fra da jeg brukte borrelås på skoa mine, men det var i barenhagen da. Husker det var veldig irriternde at de ikke satt skikkelig fast. Tørte ikke og klage da, for da måtte jeg lære meg og knyte sko.[:D]
 
Ja de annbefaler jo fra to månder, sikkert fordi det varierer litt hvor langt inni barnet ligger. Jeg syntes det er veldig behagelig å bruke spesielt på lange turer for det tok vekk presse på blæra. Og det kan være litt deilig å slippe.[;)]
 
Jeg har den med borrelås. Ingen problemer her [;)]
 
Back
Topp