Gravidbelte i bilen?

Visste ikke at det fantes.. Hva er greia?
Det har ingen funksjon mht sikkerhet, med mindre du ikke klarer å ta på deg belte ordentlig fra før av. ;)
Beltet glir kun opp hvis du ikke har det riktig plassert, og det ville det gjort om du er gravid eller ikke.
Dette er en gimmick som noen kyniske sjeler tjener fett på, fordi de utnytter en naturlig engstelig gruppe; gravide.

Det har ingen funksjon mht sikkerhet, med mindre du ikke klarer å ta på deg belte ordentlig fra før av. ;)
Beltet glir kun opp hvis du ikke har det riktig plassert, og det ville det gjort om du er gravid eller ikke.
Dette er en gimmick som noen kyniske sjeler tjener fett på, fordi de utnytter en naturlig engstelig gruppe; gravide.
Måtte google for å finne ut hvordan innretningen egentlig så ut :) skjønner det er en greie som holder beltet nede slik at det ikke glir opp? Har aldri vært gravid før, så aner ikke om dette faktisk er et problem.. Høres litt rart ut.

Kommer til å bruke når vi skal på lengre bilturer, men ikke i det daglige. Hjalp veldig mot å bli bilsyk når vi kjørte på lengre turer de forrige gangene

Jeg har fra forrige svangerskap, kommer til å bruke det når magen blir større og graviditeten er offentlig :)

Sniker fra desember, har fra forrige hvor jeg syns det var mer behagelig å ha på enn uten, selv om jeg hadde beltet under magen, så presset det på blæra uten, som er litt kjedelig når en må så ofte på do :P

Har tatt det i bruk igjen nå, og siden jeg kunn er passasjer, så er det ikke no stress for meg ;) men det er mye der ute som selges til uvitende gravide som er unødvendig :P

Det har jeg ikke tenkt på en gang :P Men ser jo her at det ikke er sikrere så det blir nok ikke kjøpt/brukt.

Jeg har det og bruker det. Kjører 2 timer hverdag og føler meg bedre :)

Back
Topp