Gravidbelte i bilen?

Har du/skal du kjøpe gravidbelte til å ha i bilen eller ikke? :)

Eg har etter forrige svangerskap. Eg gleder meg til å kunne ta den i bruk igjen og slippe beltet over magen. Tenker det er greit å vente til det er mer offisielt. De er jo ikke så diskrete :)

Har et fra de tidligere svangerskapene, men er sykt tungvint å bruke syntes jeg.. Muligens jeg tar det i bruk på lengre turer og når magen er større..

Eg har etter forrige svangerskap. Eg gleder meg til å kunne ta den i bruk igjen og slippe beltet over magen. Tenker det er greit å vente til det er mer offisielt. De er jo ikke så diskrete :)

Enig! Jeg kommer til å vente til nyheten er sluppet:)

Brukte bittelitt i første svangerskap, ingenting i andre, er så tungvint og har ingenting å si for sikkerheten. Noen syns det er mer behagelig å få beltet under magen :-)

Kommer nok også til å ta det i bruk rundt uke 12. Kjører mye i jobben, så greit å være sikker, + jeg syns belte på magen er irriterretende etterhvert som den vokser :)

Har et liggende. Men er jo så sykt stress å ta av og på. Å veldig plagsomt når vi bytter mye på å kjøre. Så da må jeg liksom flytte på det hele tiden. Men kan godt være jeg tar det i bruk når magen kommer mer.

Jeg har fra forrige svangerskap, og gleder meg til å ta det i bruk igjen nå snart. Det er jo anbefalt fra 2 graviditets mnd, men siden de er så lite diskré så kommer jeg til å vente til nyheten er ute ;)

Har et fra før, setter det nok inn når det er offisielt og magen begynner å bli fremtredende :)

Nei, det ser jeg ingen grunn til :)

Nei, vurderte det sist svangerskap men det gjør det ikke sikrere å kjøre bil, bare mer behagelig

Brukte ikke sist, blir nok ikke nå heller

Låner av noen jeg kjenner. Vi har et belte som sirkulerer i omkretsen vår :)

nei legger bare belte under magen over lårene når magen blir i veien...

Back
Topp