gravidbelte i bilen

litlpia

Glad i forumet
? har dere begynnt og bruke dette...? [:D]leste på nettet nå at dette skal brukes fra andre graviditetsmåned.....min søster vet jeg er gravid,har nå sendt mld til henne og spurt om jeg kan få låne hennes...hun har hele tiden sagt at dette må du låne av meg,ikke vits og kjøpe nytt....[:D]så nå skal dette inn i bilen idag...[:)]bedre og være på den sikre siden[:)]

Driver og vurderer...... men vi har to biler som jeg bytter litt mellom, og tenker at hvis det er pes å ta det av og på bilbeltet blir det kanskje til at det ikke blir brukt.... Veldig sløvt tenkt da men..[&:] Er det mye jobb å feste det på bilbeltet?

Det er vist at dette belte ikke er mer sikkert ved en kolisjon, men bare er for komforten sin skyll.
Så jeg har ikke kjøpt det ennå, får vente å se om det blir ubehagelig med selen, da kjøper jeg heller kansje ett [:)]

http://www.tryggtrafikk.no/w/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/Gravid/

Har det fra sist,så burde vel ha det uti bilen idag egentlig.....Hmm,ja...se om jeg husker det.,

jeg har kjøpt det - og bruker det allerede [:)] skader jo ikke [:)]

Jeg kjøpte faktisk et i stad og synes det er mye mer behagelig enn det stramme bilbelte som ligger akkurat på den lille, anbefales[:D][:D]

Brukte ikke det sist, og kommer ikke til å bruke det nå....[;)] Synes det var ukomfortabelt jeg....[8|]

Back
Topp