Stemmer det! Vi er på jakt etter ny bil daHvis den legger seg over magen når det er strammet til så er jo ikke det trygt for noen, gravide eller ei
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det! Vi er på jakt etter ny bil daHvis den legger seg over magen når det er strammet til så er jo ikke det trygt for noen, gravide eller ei
Vi jar 3 biler, og belte legger seg over magen hos meg i alle 3Stemmer det! Vi er på jakt etter ny bil da
Ja jeg føler også egentlig jeg alltid sliter med det.. Har alltid tenkt det er bilene, men gjerne det er noe med meg :/Vi jar 3 biler, og belte legger seg over magen hos meg i alle 3
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Hva med seteposisjonen? Kan du heise det opp vil det gjerne vippe litt bakover og er da lettere å stramme over hoftene. Sitter man helt inn i setet med ryggen ganske rett vil det bli mye lettere. Slet med det før, men har tenkt mer over seteposisjonen nå enn førJa jeg føler også egentlig jeg alltid sliter med det.. Har alltid tenkt det er bilene, men gjerne det er noe med meg :/