Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beboeren er godt beskyttet det den ligger nå, og dersom du bruker bilbeltet riktig kan du ikke skaden den lille. Hoftene vil ta all støytenJeg anbefaler dere å begynne med det med en gang dere vet dere er gravid. Blir det bråstopp eller kollisjon, presser beltet der baby er og ting kan bli kritisk.
Jeg vet ikke hvorfor alle sier det ikke bedrer sikkerheten, kommer vel gjerne an på biltypen/kroppen også. I vår bil legger selen seg alltid tvers over magen, jeg får den ikke til å ligge på hoftene, men ved hjelp av gravidbelte går det. Så jeg vurderer det slik at jo, det er sikrere for megBrukte det ikke sist og kommer ikke til å bruke det nå heller. Det gjør kanskje kjøringen mer behagelig for enkelte, men ikke tryggere. Hadde ikke noe problem å klare meg uten=)
Hvis den legger seg over magen når det er strammet til så er jo ikke det trygt for noen, gravide eller eiJeg vet ikke hvorfor alle sier det ikke bedrer sikkerheten, kommer vel gjerne an på biltypen/kroppen også. I vår bil legger selen seg alltid tvers over magen, jeg får den ikke til å ligge på hoftene, men ved hjelp av gravidbelte går det. Så jeg vurderer det slik at jo, det er sikrere for meg
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3