Gravidbekymringer

I dag bekymrer jeg meg for om det er liv inni der fremdeles. Håper på å kjenne ordentlig liv og bevegelse snart, så jeg vet hver dag at det er et barn der. Akkurat nå føles det så uvirkelig.

I dag bekymrer jeg meg for om det er liv inni der fremdeles. Håper på å kjenne ordentlig liv og bevegelse snart, så jeg vet hver dag at det er et barn der. Akkurat nå føles det så uvirkelig.
Har det på samme måte.. kjenner liv av og til, og når jeg da ikke gjør det blir jeg bekymret..

Bekymrer meg mest for om alt er, og kommer til å gå, bra... Som noen skrev over: helt fjernt at det foregår så mye i kroppen som jeg ikke kjenner noe til på noen måte.
Redd for å senke skuldrene etter tul der alt var bra, for så å evt få dårlige nyheter på oul..
Redd for å fortelle noen om at jeg er gravid før oul, i tilfelle de finner noe galt da...
Huff, slitsomme greier..!

Jeg er alltid litt ekstra bekymret dagene før ultralyd, helt sikkert fordi jeg opplevde MA på ultralyd da jeg var 12 uker forrige graviditet. Har OUL på mandag og tenker mer og mer på ting som kan være galt. Håper det blir lettere når jeg begynner å kjenne spark, da vet jeg i hvert fall at han er i live:Heartblue

Last edited:
Tror jeg kommer til å være bekymret til jeg kjenner noe bevegelser, også når bevegelsene kommer så kommer jeg til å være bekymret over bevegelsene:hilarious:

Jeg er alltid litt ekstra bekymret dagene før ultralyd, helt sikkert fordi jeg opplevde MA på ultralyd da jeg var 12 uker forrige graviditet. Har OUL på mandag og tenker mer og mer på ting som kan være galt. Håper det blir lettere når begynner å kjenne spark, da vet jeg i hvert fall at han er i live:Heartblue
Jeg er akkurat lik! Blir kjempe bekymret dagene før ultralyd, og fremover nå blir det ultralyd hver 4. Uke ca, helt frem til 1 uke før termin. (uke 20, 24, 28, 32, 36 og 39) så det blir noen dager med bekymring på meg.. Var sånn forrige svangerskap også, ble sur og grinete dagene før ul pga at jeg bekymret meg.

Back
Topp