Gravidavsløring på julaften?

Etter at vi mistet i uke 10 sist så sa vi også til oss selv at ingen får vite det før uke 12 neste gang. Fortalte det til sjefen sånn dagen før jeg fant ut at det ikke var hjerteslag der lenge, så de sendte blomster :Heartred
Vi klarte ikke å holde oss heller, så vi haf sagt det til kjernefamilien på begge sider :smiley-ashamed004 :Heartpink

Vi klarte ikke å holde oss heller, så vi haf sagt det til kjernefamilien på begge sider :smiley-ashamed004 :Heartpink
Begynte å fortelle det til folk etter å ha vært på ultralyd sånn 8+0, og 8+5 så hadde utviklingen stoppet. Oppdaget det ikke før i uke 10 da. Så hadde moren til samboeren min begynt å fortelle det rundt til flere enn vi ønsket, så samboeren min ble jo ringt fra folk han ikke hadde snakket med på mange og og gratulert. Da hadde jeg ikke fått fortalt det til min familie enda en gang :smiley-ashamed004 Så hun får iallfall ikke vite det før uke 12 denne gangen! Hun driver med så mye tiktok live streaming og sånt, og vi tenkte ikke helt på at vi kanskje kjente folk som hun live streamet til :dontknow

Begynte å fortelle det til folk etter å ha vært på ultralyd sånn 8+0, og 8+5 så hadde utviklingen stoppet. Oppdaget det ikke før i uke 10 da. Så hadde moren til samboeren min begynt å fortelle det rundt til flere enn vi ønsket, så samboeren min ble jo ringt fra folk han ikke hadde snakket med på mange og og gratulert. Da hadde jeg ikke fått fortalt det til min familie enda en gang :smiley-ashamed004 Så hun får iallfall ikke vite det før uke 12 denne gangen! Hun driver med så mye tiktok live streaming og sånt, og vi tenkte ikke helt på at vi kanskje kjente folk som hun live streamet til :dontknow
Oi, ja det hørtes ikke ut som den kjekkeste tiden, blir på en måte litt forverret da. Er jo trist nok i seg selv, trenger ikke mange gratulasjoner fra folk du så vidt kjenner. Håper det sitter denne gangen og at det blir en kjempe hyggelig ting å dele med andre :Heartpink :love017

Oi, ja det hørtes ikke ut som den kjekkeste tiden, blir på en måte litt forverret da. Er jo trist nok i seg selv, trenger ikke mange gratulasjoner fra folk du så vidt kjenner. Håper det sitter denne gangen og at det blir en kjempe hyggelig ting å dele med andre :Heartpink :love017
Jaaa, så de tror jo fortsatt at vi venter barn de da :smiley-ashamed004 Skulle hatt termin i starten av mars. Men håper det sitter denne gangen, og for deg også :happy: For alle!

Det gikk litt som jeg forventet når jeg fortalte samboer at vi venter barn igjen forresten. Dette var siste prøveperioden før vi måtte tatt 6 mnd pause pga jeg skulle fjernet myomet mitt i februar/mars. Tror ingen av oss faktisk trodde der ville gå denne siste prøveperioden her :hilarious: Så blir man jo litt "varsom" kanskje når man har mistet før. Man må liksom forbi det steget det tok slutt sist før man kan skikkelig kjenne på gleden. Ikke at han ikke er glad, men bare flere følelser på en gang på en måte. Generelt innstilt på at vi må ta ting som de kommer og at det kan få fint :happy:

Kom mensen tilbake tidlig etter sistemann? Hva er grunnen til at du vil ha de så tett?
Ja, første EL kom når han var rundt 10 uker gammel, trolig fordi vi ikke ammer (ikke mitt valg). Lang husk historie kort: jeg fikk et sykt barn og ting ble ikke slik jeg hadde sett for meg, eller, slik vi hadde sett for oss. Det er vanskelig å forklare hvor vondt det er, når jeg samtidig er veldig lykkelig og takknemlig for babyen vår. Vi ønsker ikke å avslutte babytiden vår med denne opplevelsen her, så vi håper på et friskt barn til, og en normal barseltid ❤️ man vet jo aldri hva man får, men likevel må man jo håpe på det beste.
Ønsker å ha dem tette fordi vi vil forbi babytiden raskere, og fordi vi vet at de vil få mye glede av hverandre. :love017 Et fjerde barn blir heftig uansett, og så er jeg 35, så jeg har ikke tid til å sitte på gjerdet i flere år og vente :smiley-ashamed004

Det gikk litt som jeg forventet når jeg fortalte samboer at vi venter barn igjen forresten. Dette var siste prøveperioden før vi måtte tatt 6 mnd pause pga jeg skulle fjernet myomet mitt i februar/mars. Tror ingen av oss faktisk trodde der ville gå denne siste prøveperioden her :hilarious: Så blir man jo litt "varsom" kanskje når man har mistet før. Man må liksom forbi det steget det tok slutt sist før man kan skikkelig kjenne på gleden. Ikke at han ikke er glad, men bare flere følelser på en gang på en måte. Generelt innstilt på at vi må ta ting som de kommer og at det kan få fint :happy:
Pregnancy after loss hits different ❤️ håper dette blir terminspire for dere og at dere slipper mere styr med prøving, og myomet oppfører seg pent underveis og ikke skaper krøll :love017

Last edited:
Mens jeg allerede sniker så heftig i denne tråden må jeg jo bare spørre: ble det noen gravidavsløringer på julaften? :woot:

Jeg hører til IKM uke 3, så det er ei stund til jeg finner ut om jeg rekker ei lita spire mot slutten av september ❤️:smiley-angelic001 kanskje vi ses, enn så lenge måtte jeg bare svare på denne tråden siden jeg hadde ei lita spire i magen forrige jul. Nå ligger han på brystet mitt og sover etter sin første julaften, hjertet mitt er så fullt. Om ett år er dette dere :love017

Back
Topp