Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, praktisk! Jeg kjenner jeg bare orker å bruke en, så da blir det babyverdenJeg har Preglife og babyverden syns babyverden er fin, kan trykke seg rett inn til forumet her
Kan det være forskjell på om den viser størrelsen i starten eller slutten av uken?Noen andre av dere som bruker flere som irriterer dere over at de ulike appene oppgir ulik størrelse på embryoet? Vet at det sikkert er litt variasjon fra person til person og gjennom uken, men syns likevel det er irriterende. Får alt fra 0,4mm-1cm denne uken.
Meget mulig! Kommer ikke egentlig frem når i uken de mener.Kan det være forskjell på om den viser størrelsen i starten eller slutten av uken?
Merkelig… ser det er forskjell på babyverden og Preglife hos meg ogsåMeget mulig! Kommer ikke egentlig frem når i uken de mener.
Kanskje det utjevner seg når man kommer litt lenger ut i svangerskapet?Merkelig… ser det er forskjell på babyverden og Preglife hos meg også
Mulig.. kan også være at det varierer veldig blant gravide! Får se hva lille blir målt til på neste TUL bare Mannen synes det er veldig gøy å sammenligne babyen med en frukt/grønnsak, så han skal få fortsette med det selv om det ikke er helt korrektKanskje det utjevner seg når man kommer litt lenger ut i svangerskapet?
Bra han er engasjert!Mulig.. kan også være at det varierer veldig blant gravide! Får se hva lille blir målt til på neste TUL bare Mannen synes det er veldig gøy å sammenligne babyen med en frukt/grønnsak, så han skal få fortsette med det selv om det ikke er helt korrekt
Ja absolutt! Får melding hver mandag før lunsj med «blåbær», «bjørnebær»Bra han er engasjert!