Gravidapper

ChunkyMonkey

Glad i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hvilke gravidapper bruker dere og hvorfor?
Og del gjerne dagens status fra appen så får vi litt flere innlegg her inne :blob5

Har du noen å anbefale? :hilarious: Er litt technerd så laster ned alle jeg kommer over :laughing002
Liker at man kan lese noe nytt på babyverden appen hver dag, ellers føler jeg de er ganske like, graviditet+ og nørs er jo fine. Ingen ekspert her, har bare så vidt vært inne på de :happy:

Liker at man kan lese noe nytt på babyverden appen hver dag, ellers føler jeg de er ganske like, graviditet+ og nørs er jo fine. Ingen ekspert her, har bare så vidt vært inne på de :happy:
Lasta ned nørs men den ville ikke gå videre fra beregna termin - og litt kjedelig at man ikke kunne legge inn sykluslengde :scratch må prøve igjen senere!

Lasta ned nørs men den ville ikke gå videre fra beregna termin - og litt kjedelig at man ikke kunne legge inn sykluslengde :scratch må prøve igjen senere!
Hva mener du med videre fra termin? Når den er lagret kan du gå tilbake til «min uke» nederst. Jeg la bare inn første dag i siste mens to uker før eggløsning, sånn at det skulle bli riktig :)

Hva mener du med videre fra termin? Når den er lagret kan du gå tilbake til «min uke» nederst. Jeg la bare inn første dag i siste mens to uker før eggløsning, sånn at det skulle bli riktig :)
Det stoppet på den siden hvor jeg skulle legge inn dato for siste mens, fikk ikke gå videre når jeg trykket på pila. Men prøvde igjen nå så da gikk det :)

Har preglife, babyverden og nørs! Synes kanskje preglife er morsomt å sjekke

Jeg har preggers, babyverden og nørs.
Men er nok mest fornøyd med babyverden, da jeg har brukt denne i snart 9 år. Syns det er gøy å følge med på preggers om hvor stort embryo/fosteret er fra uke til uke, der de sammenligner i bær, dyr og div.:laughing025

Jeg bruker babyverden og nørs :)
Det geniale med nørs appen er at den også ahr rie teller.. den brukte jeg ihvertfall når fødsel var i gang og sykehuset ville vite antall minutter mellom riene osv.. :)

Jeg bruker babyverden og nørs :)
Det geniale med nørs appen er at den også ahr rie teller.. den brukte jeg ihvertfall når fødsel var i gang og sykehuset ville vite antall minutter mellom riene osv.. :)
Likte at man kan registrere vekt og legetimer og slikt der på Nørs også :) pluss at illustrasjonene uke til uke på sportens utvikling var fin der :)

Anbefale babypics til å ta bilder av magen etterhvert :) får sånn finne uke «klistremerker» på den blant annet som sier noe om størrelsen på babyen og ulike milepæler man kan ta i løpet av svangerskapet :)

Likte at man kan registrere vekt og legetimer og slikt der på Nørs også :) pluss at illustrasjonene uke til uke på sportens utvikling var fin der :)

Anbefale babypics til å ta bilder av magen etterhvert :) får sånn finne uke «klistremerker» på den blant annet som sier noe om størrelsen på babyen og ulike milepæler man kan ta i løpet av svangerskapet :)
Kjøpte du abonnement? :) jeg vurderer det denne gangen :)

Kjøpte du abonnement? :) jeg vurderer det denne gangen :)
Ja :) jeg gjorde det :)
Tror det var ca 300 for et år :) men brukte den masse med nummer to, og syns det er Koslig med bildene fra da enda :)
Var gøy å gå inn å se på de nå, for hadde synlig mage tidlig med nummer 2. krysser fingrene for at den kommer litt seinere denne gangen :)

Jeg har brukt Clue til menstruasjonstracking i årevis, og den har tre moduser - en for bare mensen, en mens man prøver og en for graviditet. Så har bare fortsatt med den, i tillegg til Babyverden (som jeg syns er litt knotete, den har så mange ulike ting i én app?)

Dere som bruker og tipser om andre apper, vil dere si litt om hva dere liker med dem?

IMG_1513.jpeg

Back
Topp