Hvilke gravidapper bruker dere og hvorfor?
Og del gjerne dagens status fra appen så får vi litt flere innlegg her inne
Og del gjerne dagens status fra appen så får vi litt flere innlegg her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har preglife, preggers og babyverden sin atmHaha, denne tråden skulle jeg akkurat til å lage!!
Jeg har lastet ned preglife, men føler den var litt kjedelig
Har du noen å anbefale? Er litt technerd så laster ned alle jeg kommer overHar alle
Liker at man kan lese noe nytt på babyverden appen hver dag, ellers føler jeg de er ganske like, graviditet+ og nørs er jo fine. Ingen ekspert her, har bare så vidt vært inne på deHar du noen å anbefale? Er litt technerd så laster ned alle jeg kommer over
Lasta ned nørs men den ville ikke gå videre fra beregna termin - og litt kjedelig at man ikke kunne legge inn sykluslengde må prøve igjen senere!Liker at man kan lese noe nytt på babyverden appen hver dag, ellers føler jeg de er ganske like, graviditet+ og nørs er jo fine. Ingen ekspert her, har bare så vidt vært inne på de
Hva mener du med videre fra termin? Når den er lagret kan du gå tilbake til «min uke» nederst. Jeg la bare inn første dag i siste mens to uker før eggløsning, sånn at det skulle bli riktigLasta ned nørs men den ville ikke gå videre fra beregna termin - og litt kjedelig at man ikke kunne legge inn sykluslengde må prøve igjen senere!
Det stoppet på den siden hvor jeg skulle legge inn dato for siste mens, fikk ikke gå videre når jeg trykket på pila. Men prøvde igjen nå så da gikk detHva mener du med videre fra termin? Når den er lagret kan du gå tilbake til «min uke» nederst. Jeg la bare inn første dag i siste mens to uker før eggløsning, sånn at det skulle bli riktig
Likte at man kan registrere vekt og legetimer og slikt der på Nørs også pluss at illustrasjonene uke til uke på sportens utvikling var fin derJeg bruker babyverden og nørs
Det geniale med nørs appen er at den også ahr rie teller.. den brukte jeg ihvertfall når fødsel var i gang og sykehuset ville vite antall minutter mellom riene osv..
Kjøpte du abonnement? jeg vurderer det denne gangenLikte at man kan registrere vekt og legetimer og slikt der på Nørs også pluss at illustrasjonene uke til uke på sportens utvikling var fin der
Anbefale babypics til å ta bilder av magen etterhvert får sånn finne uke «klistremerker» på den blant annet som sier noe om størrelsen på babyen og ulike milepæler man kan ta i løpet av svangerskapet
Ja jeg gjorde detKjøpte du abonnement? jeg vurderer det denne gangen