Gravidapper

Litjmora

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hva er deres favoritt og hvorfor? Jeg liker godt helseoversikt og babyverden sin. Mye fordi man har en ny tekst å lese hver dag i babyverden sin, og mye gode helseråd i den andre. Åsså kan man forsette å bruke dem etter svangerskapet for å følge utviklingen til barnet sitt.

Jeg liker de to samme som du gjør, men syns den er litt gøy den preggers appen og :):)

Jeg liker også Babyverden sin. Det står så mye relevant info, på norsk, og er litt betryggende.
Jeg brukte Flo i «prøveperioden», for å holde oversikt over syklusen. Har endret den til gravid nå, og den funker fint den også :happy:

Helseoversikt har jeg også, pluss at jeg bruker Preglife. Preglife har info hver uke tilpasset barn, mor og partner, pluss en del artikler og verktøy. Følger barnet etter fødsel også. Ser den har forandret seg litt siden sist jeg var gravid. Babyverden sin hadde jeg (en periode) sist, husker ikke hvorfor jeg slettet den.

Jeg bruker Preggers. Synes den er brukervennlig og informativ :) Har Babyverden også.

De dere har nevnt pluss knipeappen ‘knipetid’ :)

Jeg har Preglife, Helseoversikt og Babyverden. Liker ukestekstene og mamma/baby/partner delen på Preglife. Babyverden har forumet og podcaster og noen artikler/lenker jeg liker. Helseoversikt er også ukesbasert, virker veldig proff og har knipeøvelser! Men nå tror jeg det holder med apper :joyful:

Sniker
Anbefaler daddy up til fedrene

Babyverden, Helseoversikt og Graviditet+ Gøy å se baby i full størrelse detaljert og hva som skjer fra dag til dag i 3D med Graviditet+ appen.

Back
Topp