Gravidapper

Mamma til høstbarna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
August 2018
Oktoberlykke2020❤
Hvilke gravidapper har du? :)

Selv har jeg akkurat lastet ned Graviditet +. Liker å ha litt å lese på, så tar gjerne imot tips til et par andre apper.

Preggers. Fordi det søte frøet sitter å danser og er så søtt:shy:
Blir så godt humør av å åpne appen

De jeg anbefaler aller mest er Preglife og Babyverden appen. Babyverden sin app så får du jo en ny ting som skjer hver dag. Dag for dag :) Preglife har du hver uke :) og med noen videosnutter om hva som skjer i magen :)

De jeg anbefaler aller mest er Preglife og Babyverden appen. Babyverden sin app så får du jo en ny ting som skjer hver dag. Dag for dag :) Preglife har du hver uke :) og med noen videosnutter om hva som skjer i magen :)
Oh, dag for dag var bonus! Takk for tips :)

Jeg har i tillegg til de nevnt over også «what to expect when expecting». Mulig du har hørt om den verdenskjente boken?

også har jeg Libero :)

Har bare preglife. Hadde babyverden sin første gang. Den er veldig detaljert og har masse bilder. Dette gjorde at vi følte vi kjente det lille frøet i magen, og da vi fikk en MA i uke 10 var det ekstremt tøft! Tror det hadde vært ørlite lettere om vi ikke hadde sitter å lest hver dag og sett tegninger og bilder.

Jeg bruker en app som heter bare "Gravid". Betalte litt for den (tror det var 44 kr?) men det var virkelig verdt det. Den er sååå utfyllende! Oppdateringer hver dag og maaaasse tekst i motsetning til mange apper som bare har littegranne tekst :)

Jeg bruker en app som heter bare "Gravid". Betalte litt for den (tror det var 44 kr?) men det var virkelig verdt det. Den er sååå utfyllende! Oppdateringer hver dag og maaaasse tekst i motsetning til mange apper som bare har littegranne tekst :)
Jeg er fjerdegangsfødene, syns det er like spennende hver gang. Takk for tips, skal laste ned appen nå :)

Back
Topp