Gravidapp

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Har lastet ned gravid&baby, men å påstå at jeg bruker den er å dra det langt...

Bruker BV sin, synes den er best. :) Har ikke behov for å lage notater og sånn.

Bv og My pregnency. Sistnevnte er best for der har de bilder av babyen hver uke fra ul :D

Syns de forskjellige har så stor avstand mellom termin osv... Har bv sin og gravid&baby, de viser 1 dag forskjell på antall uker+dager og over 1 uke forskjell på termin... Noe jeg har stilt inn feil?

Syns de forskjellige har så stor avstand mellom termin osv... Har bv sin og gravid&baby, de viser 1 dag forskjell på antall uker+dager og over 1 uke forskjell på termin... Noe jeg har stilt inn feil?

Vet babyverden sin stilte seg 1 dag frem for meg , sånn helt plutselig, så vet ikke om det er noe med appen eller noe sånn ;)

Vet babyverden sin stilte seg 1 dag frem for meg , sånn helt plutselig, så vet ikke om det er noe med appen eller noe sånn ;)
Tror det er en bugg i appen. Men lurer på om den er fikset hvis man avinstallerer og installerer på nytt?

Tror det er en bugg i appen. Men lurer på om den er fikset hvis man avinstallerer og installerer på nytt?
den feilen er rettet hos meg. Men måtte som Lillerose sier, slette og laste opp på nytt :-)

Får håpe det hjelper her og. Syns det var rart særlig det med at terminen var en uke før på bv sin,

Babyverden og baby names. Der kan du lagre dine favoritter i en liste, og stille inn søket på vanlig/uvanlige navn, kjønn, bokstav, land navnet har opprinnelse osv :)

Jeg har brukt NavneAppen til navn, den er norsk og funker temmelig bra syns jeg. Fikk noen ideer :)

Lastet med navnapp nå. Den må jeg si var nyttig, her sliter vi skikkelig med navn :/

Back
Topp