Gravidapp?

ALN89

Forumet er livet
Har dere lastet ned gravidapper?

Jeg har lastet ned babyverden sin og den som heter svangerskaps app :)

Liker den som heter I'm expecting, den viser strl på baby i for av frukt og grønt :p
Har også babyverden og svangerskaps app

Har fem :-P klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best... de utfyller hverandre føler jeg. Men jeg har app til dette forumet, det er SÅ kjekt! Har dere den?

Har fem :p klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best... de utfyller hverandre føler jeg. Men jeg har app til dette forumet, det er SÅ kjekt! Har dere den?
Ja, har appen!
Liker den, men jeg er old school, så liker nettleser på laptop alleraller best :p

Har fem :p klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best... de utfyller hverandre føler jeg. Men jeg har app til dette forumet, det er SÅ kjekt! Har dere den?
Haha, har fire nå + bv forum :p gøy å være gravid! :D meen glemmer forum app'en hele tiden. Nå bruker jeg safari :p

Nettsiden fungerte så dårlig på min mobil, så ble nødt til å installere appen, og den fungerer utmerket :) får varsler på mobilen og greier. Sambo sier jeg er helt fjern for sitter med nesa i mobilen og leser om baby hele kvelden :-P

Nettsiden fungerte så dårlig på min mobil, så ble nødt til å installere appen, og den fungerer utmerket :) får varsler på mobilen og greier. Sambo sier jeg er helt fjern for sitter med nesa i mobilen og leser om baby hele kvelden :p
hehe, du får si at det er viktig å lese seg opp så man vet hva man har i vente :p

hehe, du får si at det er viktig å lese seg opp så man vet hva man har i vente :p
Ja... Nå har vi jo et barn fra før, men husker overraskende lite fra det. Det er jo ikke så lenge siden for deg, så du husker kanskje en del enda? :)

Ja... Nå har vi jo et barn fra før, men husker overraskende lite fra det. Det er jo ikke så lenge siden for deg, så du husker kanskje en del enda? :)
Du vil ikke tro hvor fort man glemmer :p

Haha, herlig! Jeg skal prøve å bli flinkere til å bruke app :p men varsler kan jeg ikke ha på før etter 12 uker, vil ikke at noen skal se det. Pleier å ha mobilen fremme på jobb og da kan hvem som helst se det når det plunder :p

Back
Topp