Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere lastet ned gravidapper?
Jeg har lastet ned babyverden sin og den som heter svangerskaps app
Jepp! De samme, pluss en som heter pregnancy +, har så fine bilder
Ja, har appen!Har fem klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best... de utfyller hverandre føler jeg. Men jeg har app til dette forumet, det er SÅ kjekt! Har dere den?
Haha, har fire nå + bv forum gøy å være gravid! meen glemmer forum app'en hele tiden. Nå bruker jeg safariHar fem klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best... de utfyller hverandre føler jeg. Men jeg har app til dette forumet, det er SÅ kjekt! Har dere den?
hehe, du får si at det er viktig å lese seg opp så man vet hva man har i venteNettsiden fungerte så dårlig på min mobil, så ble nødt til å installere appen, og den fungerer utmerket får varsler på mobilen og greier. Sambo sier jeg er helt fjern for sitter med nesa i mobilen og leser om baby hele kvelden
Ja... Nå har vi jo et barn fra før, men husker overraskende lite fra det. Det er jo ikke så lenge siden for deg, så du husker kanskje en del enda?hehe, du får si at det er viktig å lese seg opp så man vet hva man har i vente
Du vil ikke tro hvor fort man glemmerJa... Nå har vi jo et barn fra før, men husker overraskende lite fra det. Det er jo ikke så lenge siden for deg, så du husker kanskje en del enda?