Gravid!

Caisamor

Forelsket i forumet
Noen som vil bli gravid igjen i nærmeste framtid? har hørt at det er vledig lett å bli gravid etter man nettop har fått?
Jeg bare lurer altså. har ikke tenkt å bli gravid! men tenker ofte : oj tenk vist jeg hadde blitt det, (ville ikke tatt abort, ville du? ) har litt sånne kramper i magen etter fødselen som minner om små spark, litt sånn små skummelt[8D]

Tror ikke eg vil bli gravid igjen før til neste sommer.. Da har vi flyttet inn i ny leilighet og ting er litt mer på stell. Hvis jeg hadde blitt gravid, hadde jeg aldri tatt abort. Ville aldri ha vurdert det en gang.. Men det er jo meg da[:)]

Er en grunn til at spiralen skal inn i morgen! [:D]
om et par år burde vi vel prøve igjen :)

Har ikke lyst til å bli gravid med en gang nå nei men hadde nok ikke tatt abort heller tror jeg. Tror ikke vi kommer til å prøve før om 2-3 år. Nok med to bleieunger i gangen så vil helst vente til Oda og Daniel er ferdige med bleier:)

Er nok en grunn for at jeg valgte å sterilisere meg for å sei det slik.
hadde nok vurdert abort om jeg hadde blitt gravid. hva avgjørelsen hadde blitt er ikke lett å vite, men synes 5 unger er nok. selv om vi bare har dem alle anna hver helg

Har begynt på mini pillen, så er laaangt i fra klar for å bli gravid igjen[:)] Har lyst å ha noen år med lille Preben før han eventuelt skal få noen søsken, men hadde jeg blitt gravid så skulle naturen fått gått sin gang[:)][:)] Vil jo gjerne ha en til, bare ikke enda[;)] Vente til kroppen og jeg er klar[:)]

Nei, det blir nok en liten stund til nestemann her oxo. Vi storkoser oss med lillejenta vår! Men hadde jeg blitt gravid igjen før vi planlegger det,hadde jeg nok blitt glad forde[:D] Abort er ikke et alternativ engang[:@] Kommer det en til er det flere å kooooooooooose på,hehe.

Er det noen som tenker noe anderledes etter fødselen? Om det er med på å tenke seg litt om?

Nei her er det stopp nå! Setter inn spiral om 6 uker. Men jeg hadde ikke tatt abort om jeg hadde blitt gravid.....

ORIGINAL: mamman til Lea

Her er det stopp nå, 4 tilsammen holder [:D]

Lykke til alle som har planer om å øke familien[:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Nei det vil jeg ikke bli på en stund nå altså![;)] Syntes jeg har fått 2 fine unger ganske så tett, så en evt nestemann må nok vente litt tror jeg[:)]

Enig [;)]

jeg vil IKKE bli gravid med det første nei!!
jeg vil gi dette barnet min fulle oppmerksom i noen år før jeg begynner igjen!
Vil gjerne bli ferdig me en bleieunge før det kommer en ny :)

Og halshogg meg gjerne, men hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg tatt abort! For jeg føler ikke jeg kunne fulgt opp to så tette barn!

Men det er meg.. all respet til de som har to, tre å fire tette =)

Skal ikke ha fler før vi får et eget sted. Men hadde jeg blitt gravid igjen så hadde jeg ikke tatt abort.

nei, vill ikke ha nå med en gang! er LIVREDD for å bli gravid nå [:-] (pga ekstremt dårlige svangerskaper).. tror ikke jeg hadde tatt abort nei, men hele babytiden for nikolas hadde jo blitt ødelagt for min del! så IKKE nå! men senere [:D]

Jeg har aldri vært så dårlig som da jeg vae gravid og må regne med det neste gang også, så kanskje om 5 år....

Hadde jeg blitt gravid hadde barnet vært velkomment,men kan godt vente noen år:)

har ikke begynt med prevensjon og kommer det en til nå så er han/hun hjertelig velkommen:)
hadde et problemfritt svangerskap og syns d var kos å gå gravid:)
Vi har snakket om å få 2 litt tett så skjer d så skjer d,,og skjer d ingenting prøver vi nok mer aktivt iløpet av året [;)]
...også er d jo så heeerlig m så små bebiser:)

Back
Topp