GRAVID ! :)

silsol

Elsker forumet
For litt siden fann jeg ut att jeg var gravid. Ca 7 uker på veg, hadde nettopp begynt i ny jobb og tok det hele ganske tundt. Droppa og si noe helt til i dag.. ( er 12 uker på veg i morgen ) Trodde sjefen kom til og bli kjempe sint, pga at jeg tar over jobben for ei som skal ut i permisjon. Men, hun tok det kjeeempe fint![:)] EN KJEMPE LETTELSE! Nå kan vi endelig glede oss over graviditeten for fullt!<3 Måtte bare si det siden det endelig er "offentlig" [8D]

Så bra da! [:)]
Og gratulerer forresten!! [:D]

Gratulere[;)]
Godt sjefen tok det bra da vettu[:)]

ORIGINAL: silsol

For litt siden fann jeg ut att jeg var gravid. Ca 7 uker på veg, hadde nettopp begynt i ny jobb og tok det hele ganske tundt. Droppa og si noe helt til i dag.. ( er 12 uker på veg i morgen ) Trodde sjefen kom til og bli kjempe sint, pga at jeg tar over jobben for ei som skal ut i permisjon. Men, hun tok det kjeeempe fint![:)] EN KJEMPE LETTELSE! Nå kan vi endelig glede oss over graviditeten for fullt!<3 Måtte bare si det siden det endelig er "offentlig" [8D]

hadde d samme situasjon som deg. så her sitter jeg og er helt fersk nybakt mor til vår lille prinsessa[:)]
alt ordner seg til slutt[:D]

Hihi, så bra [:)]
Var akkuratt det samme da lille Thea kom til verden bortsett fra at da tok sjefen det veldig tungt og prøvde å finne gurnner til og si meg opp. Var liiivredd for at dette skulle skje igjen. Heldivis ikke [:)]

grattis så mye[:D]

Tuuusen takk [:)]
Blir bare 17 mnd mellom de to små, men det blir såå koselig med to-tette [:)]

Tuusen takk [:D]

ORIGINAL: LilleSubi

Så bra da! [:)]
Og gratulerer forresten!! [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Gratulerer og lykke til![:D]

Takk for det [:)]

ORIGINAL: *Julekula*

Gratulere[;)]