Gravid ?

Håper på spire

Betatt av forumet
Hei :) er en jente på 19 år som lurer på en ting.
Var noen dager over mensen datoen min så jeg tok en graviditetstest.. var en sterk stek og en veldig svak strek.. å beynte å lure på om jeg var gravid. Men noen dager etter dette fikk jeg mensn.. hva skal jeg jøre?

hei. jeg vil anbefale deg å dra til helsestasjonen og ta testen på nytt.[:D] så forteller du hun at du har tatt graviditets stat og deet viste at du var gravid og noen dager fikk du mensen. [:D]

samme skjedde med meg for en uke siden..  vissste seg at jeg hadde en kjemisk graviditet. Egget fester seg såvidt i livmoren så man begnner produsere Hcg, men ikke nok til at det "sitter fast".. (litt dårlig forklart)

Syns det høres ut som en kjemisk graviditet.
Dvs. at egget ikke har festet seg ordentlig, så når "mensentiden" kommer, så slipper det.
Er en slags tidlig spontanabort.
Noen får får også mensen selv om de er gravide. Så, ta en ny test ca 1 uke etter at mensen kom. Siden den eventuelle spontanaborten var så tidlig, vil HCG'en være ute av kroppen din da, så dersom du ikke er gravid fremdeles blir den nok negativ da.

kan skje at man har mensen selv om man er gravid... hadde tatt en ny test naar mensen er ferdig. viser den fortsatt pos hadde jeg bestilt time til legen saa du evnt kan faa en ultralyd for aa se om du er gravid eller ikke [:)]

Takk for svar :)

Back
Topp