Gravid??

ORIGINAL: Prinsessea

Tok en ny test nå,den er svak positiv..men har blødd litt..så er nok ikke gravid[8|]

kan være gravid likevel skjønner du[;)] jeg blødde den første mnd av svangerskape jeg enkelte dager..gått bra m meg..er nå 24 uker på vei..så du kan slå deg til ro m at du faktisk er gravid..strek er strek eller kryss er kryss[8D]

Oi så bra[:)] For jeg har ikke smerter og det kommer bare litt blod--VELDIG lite....trodde at hvis man aborterte ville det gjøre vondt?[8|]

Det går nok bra skal du se[:D].. Jeg tør å si gratulerer jeg[:D][:D][:D][:D][:D]

Oi så bra[:)] For jeg har ikke smerter og det kommer bare litt blod--VELDIG lite....trodde at hvis man aborterte ville det gjøre vondt?[8|]

Ikke nødvendigvis... Jeg har mistet uten smerter. Men, det har vært kraftige blødninger da!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ikke nødvendigvis... Jeg har mistet uten smerter. Men, det har vært kraftige blødninger da!

Hvor langt var du på vei da?

ORIGINAL: barn2

Det går nok bra skal du se[:D].. Jeg tør å si gratulerer jeg[:D][:D][:D][:D][:D]

Tør nesten ikke å si takk..hehe Men tusen takk[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Hvor langt var du på vei da?

5 og 6 uker. Begynte med småblødninger, men i løpet av et døgn var det blitt kraftige menstruasjonsblødninger.

ORIGINAL: Labambie

Alle mine CB tester blir positive, uansett.. Gravid er jeg aldri.

Så det kan skje?? trodde ikke at det var mulig jeg[8|]

jeg blødde en del (varierte mellom mye og lite..) helt til uke 14 i sv.skapet jeg...[&:] men er fortsatt gravid[:)] krysser fingrene for deg[:D][:D]

Det er flere aborter som ikke starter med styrtblødninger heller. Noen spotter noen dager før den ordentlige blødningen kommer.

Men ta å test deg regelmessig[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Det er flere aborter som ikke starter med styrtblødninger heller. Noen spotter noen dager før den ordentlige blødningen kommer.

Men ta å test deg regelmessig[:)]

Har 3tester som er svakt positive....Har blødd litt i 3dager nå..til sammen 12dråper blod...men tester igjen med digital test i morgen tidlig...Takk for det tipset[:)]

Back
Topp