Gravid??

Prinsessea

Forelsket i forumet
Tok en clareblue test med morgenurin som viste svakt +..men dro til legen,der ble testen negativ...Kan jeg være gravid??

Ble det tatt av morgenurin hos legen da?? Jeg ville tatt en ny test i morgen

Nei den hos legen var på ettermiddagen...men den jeg selv tok var morgenurin....Er så usikker nå[:-] 

Da tester jeg igjen om noen dager,så får jeg se[:)]

Så spennende!![:D]. Lykke til

Det sies at testene hos legen er mindre følsomme enn de du kjøper på apoteket. Tipper at du er gravid jeg...

da er du nok gravid...
en test kan jo ikke vise feil positiv... de blir jo kun positiv om du har hcg i urinen[;)]
men en test kan jo vise feil negativ hvis den ikke er veldig følsom og du har lite hcg enda...

sååå... jeg tror du er gravid... ta en ny test i morgen eller overimorgen.. men kjøp clearblue digital istedet.. myyyye enklere å forholde seg til svaret[:)]

Ja mener å kunne hørt noe om det...[:)]

Så da er jeg gravid? Men har gått på p-piller,derfor jeg har vært usikker...[8|]

Ta en cb digital-test. På den er det ikke noe strek eller noe tull. Der står det gravid i displayet hvis du er det[:)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

da er du nok gravid...
en test kan jo ikke vise feil positiv... de blir jo kun positiv om du har hcg i urinen[;)]
men en test kan jo vise feil negativ hvis den ikke er veldig følsom og du har lite hcg enda...

sååå... jeg tror du er gravid... ta en ny test i morgen eller overimorgen.. men kjøp clearblue digital istedet.. myyyye enklere å forholde seg til svaret[:)]

sign! såå spennende[:D]
husk å ippdatere her inne i denne tråden da!!!!!!![;)]

Det skal jeg gjøre[:)][:)] takk for alle svar

ORIGINAL: Prinsessea

Så da er jeg gravid? Men har gått på p-piller,derfor jeg har vært usikker...[8|]

Jeg gikk på p-piller og i dag er det 14 uker til termin[:D][:D]

Har du testet eller?? Er så nysgjerrig[:)]

Akkurat det samme skjedde meg. Svakt positiv hjemme, negativ hos legen( Ho sa nei du er ikke gravid). Begge testene var morgenurin. Fikk aldri mensen, fem nye positive tester.. 22 uker på vei imårra [:D]

Tok en ny test nå,den er svak positiv..men har blødd litt..så er nok ikke gravid[8|]

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: Prinsessea

Tok en ny test nå,den er svak positiv..men har blødd litt..så er nok ikke gravid[8|]

trenger ikke bety at du har mistet. mange som blør tidlig i svangerskapet[:)] ikke mist motet[:)]

Så selvom man blør,er det ikke sikkert man har mistet??

ORIGINAL: Lucca

lykke til!!!

Tusen takk[:)]

Back
Topp