• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gravid?

Cameleon

Gift med forumet
I går var vi i selskap, og vet dere hva?

Ei av venninnene til svogeren min kom bort og spurte om jeg er gravid!
Ble litt satt ut, for vet jo at magen er blitt større, men hadde ikke forventet å få det spørsmålet så tidlig!
Jeg er 10+4! Men magen har fått en kul på seg ja!

Må si jeg synes det var litt stas jeg da.. [:D][8D] 
Gleder meg til den blir stoooor! Og alle ser det!

Er forresten veeeldig glad jeg kunne svare JA, på spørsmålet... Hadde vært passe flaut for både henne og meg om jeg ikke hadde vært gravid! [8D]

Ja det tror jeg på hadde vært veldig flaut for henne hvis du hadde sagt nei.. hehe..

Klør i fingrene etter å fortelle at jeg er gravid jeg og, men har bestemt meg for å vente til jeg er kommet i uke 12. Har ikke mistet noen barn før, og legen sa sjansen for å miste var minimal. Men allikevel så sitter det alltid litt i bakhodet.

Var hos mamma og pappa i går, og da var det 3-4 anledninger til å bare slenge inn en kommentar, men jeg tok meg i det.hehe

Er ikke lett. Godt når man kan senke skuldrene og bare nevne det for hele verden. hihi.

Venter og bare på den voksende magen, har fått mage allerede, men den gjemmer jeg godt med store gensere..

Ja, nå vet alle det her hos oss da! Jeg har vært så dårlig hittil, at jeg har måttet fortelle familie og venner det pga det!

Så i går var første dagen vi begynte å fortelle det til "alle" så bra hun spurte da! hehe..
Men hadde nok ikke kunnet holde det sjult så asse lenger heller, for magen er mildt sagt litt avslørende! Er jo ikke selve babyen som gjør det, men magen hadde jo ikke vært så stor om det ikke hadde vært for den... [:D]

Jeg har bare mamma og de igjen så vet alle det:D

svigers vet det....

Mitt høye matforbruk og brekninger av diverse lukter har avslørt meg på jobb, selv om jeg ikke har bekreftet noe enda[&:]

Vi har bare fortalt det til foreldrene våre og søsknene våre, og så til et par venninner av meg. Og de to eldste barna har fått vite det, pga at jeg har vært i litt dårlig form. Da var det liksom greit at de fikk vite det, som ei forklaring på hvorfor mamma er så sliten og kvalm... De er såpass store at de klarer å holde det hemmelig til vi sier at de kan få fortelle det til "alle". Men lillemor på 5 har ikke fått vite det enda, for da hadde det vært ute "på bygda" tvert...[;)] Derfor ble jeg rimelig satt ut da følgende samtale utspilte seg her i kveld...: "mamma, vet du hva jeg tror?" "nei", sa jeg. "Jeg tror at du har baby i magen din jeg". "He he, hvorfor tror du det?" sier jeg da, lettere sjokka over spm... "fordi det ser sånn ut! Magen din blir større og større, mamma." 
Ups, var ikke klar over at det er såpass synlig allerede at små tupper på 5 år kan se det...[;)]
Blir nok vanskelig å holde dette skjult på jobb når "alle" kommer tilbake etter ferie i morgen...

Back
Topp