Gravid?

SnartMamsTilTo

Betatt av forumet
fikk mensen i går...som ventet og blør som vanlig, men har vært kvalm nesten hele tiden siden torsdag/fredag...ikke kastet opp. og kvalmen er ikke kjempesterk. Er ellers i fin form og føler ikke at jeg er syk og at det kan være omgangen.
Spørsmålet er: kan jeg være gravid likevel om mensen kom til vanlig tid?? evt hvor stor sjanse er det for jeg kan være det?? til info så prøver vi! :)og i siste svangerskap var det ikke antydning til blod/blødning i løpet av 9mdnr.

Er noen som har en vanlig mens selvom de er gravid.. Men jeg trodde det var vanlig at kvalmen kom mye senere?

tror heller ikke jeg er gravid, men tenkte bare å spørre om det er noen som har hatt menslign blødning 1 gang eller fler uten at de visste at de var gravid...har jo hørt om og lest om de som har hatt vanlig mens og ikke visst at de har vært gravid før de har kommet på fødestua...(noen tilfeller selvsagt ikke helt reelle) men kjenner ei som blødde i 4 mndr og vanlig syklus før hun oppdaget at hun var halvveis i svangerskapet.

Back
Topp