Gravid?

Blabla92

Blir kjent med forumet
Hei
Hva tenker dere om denne testen? Er den positiv eller negativ? Mensen om 3 dager sånn ca :-)

Vedlegg

• IMG_2549.jpeg
    IMG_2549.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
  • saveimage.png
    saveimage.png
    808,3 KB · Visninger: 21
Synes den ser positiv ut, men har ikke erfaring med den testen du har brukt så vet ikke om det er en av de som kan gi falske positive

Syns jeg fortsatt ser skygge strek og ikke noe strek som har blitt noe sterkere :arghh::arghh: hva ser dere?

Vedlegg

• IMG_1290.jpeg
    IMG_1290.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
  • IMG_1289.jpeg
    IMG_1289.jpeg
    689 KB · Visninger: 23
Er rundt 4-5 dager over så testen burde vell være sterkere enn hva den er nå hvis en spire hadde klamret seg??
Ja, da ville du fått en tydelig positiv test da. Kan jo være eggløsningen har skjedd senere enn vanlig? Eller at du har vært gravid, men en kjemisk graviditet og mens er forsinket. Da kommer nok mens rett rundt hjørnet.

Ja, da ville du fått en tydelig positiv test da. Kan jo være eggløsningen har skjedd senere enn vanlig? Eller at du har vært gravid, men en kjemisk graviditet og mens er forsinket. Da kommer nok mens rett rundt hjørnet.
Den gangen jeg var gravid var ikke testen tydelig strek og dette var over 1 uke etter mens var uteblitt. Men hvert svangerskap er jo ikke lik. Men må bare avvente å se om TR kommer eller ikke

Den gangen jeg var gravid var ikke testen tydelig strek og dette var over 1 uke etter mens var uteblitt. Men hvert svangerskap er jo ikke lik. Men må bare avvente å se om TR kommer eller ikke
Ja okei, så da har du kanskje eggløsning endel senere enn du tror. For man får som oftest positiv test 10 dager etter befruktning

Back
Topp