Gravid

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Dere som er gravid med en annen far enn første gang, merker dere forskjellig symptom i gjennom graviditeten?
Har en jente og en gutt fra før, de svangerskapene var helt like (samme far)
Har vært mye mer kvalm nå, så denne graviditeten er helt ulik.
Var på tidlig UL i uke 6, så det er kun en baby.

Dere som er gravid med en annen far enn første gang, merker dere forskjellig symptom i gjennom graviditeten?
Har en jente og en gutt fra før, de svangerskapene var helt like (samme far)
Har vært mye mer kvalm nå, så denne graviditeten er helt ulik.
Var på tidlig UL i uke 6, så det er kun en baby.

ehem, dette er barn #3 med far #3 :wacky: Stort sett oppleves det ganske likt frem til nå som med de to andre også. Fødslene var også ganske like, og barna var ca like store :joyful:

Her var jeg i go form med nr 1..med ny mann venta vi jente og jeg hadde hyperemesis fra første stund til uke 24.. dette sv.skapet med samme mann har jeg hatt ekstremt lite symtpomer. Null kvalme. Veldig merkelig...

Her er kvalmen plutselig veldig plagsom, magen er stor til å være uke 13 i dag synes jeg. Veldig svimmel. Spent på kjønnet. Venter fortsatt på time til ordinær ultralyd ..

Jeg har hatt 4 forskjellige svangerskap (med samme mann), men de gangene jeg har vært innlagt på sykehuset med ekstrem svangerskapskvalme har de spurt om det er med samme mann. Så det kan tydeligvis ha noe å si :)

Jeg venter nr 3 med samme mann og her har kvalmen blitt verre for hvert svangerskap:)

Back
Topp