Gravid?

ADKOver

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Testet positivt på denne for noen dager siden, men får "ikke gravid" på den digitale. Kan man stole 100% på tidlig testen? Vet at den digitale må taes senere. Er redd for å bli glad hvis jeg tar feil. :/ Siste mens var den 10 juli, men har ikke en fast syklus på 28 dager. Ofte kortere
.IMG_20190731_002008.jpg IMG_20190730_223836.jpg
 
Den ser positiv ut for meg :)


Den gjør det, men kan man stole helt på at man er gravid med den? Siden den digitale sier ikke gravid. Mente kroppen produserte hcg mer for hver dag. ☺️ Vil ikke bli for ivrig hvis det ikke stemmer, haha
 
Den gjør det, men kan man stole helt på at man er gravid med den? Siden den digitale sier ikke gravid. Mente kroppen produserte hcg mer for hver dag. ☺️ Vil ikke bli for ivrig hvis det ikke stemmer, haha

Jeg ville tatt en ny test om et par dager, det er veldig forskjellig fra person til person hvor mye hcg man produserer :)
 
Jeg vil tro du enda ikke har nok HCG til å få positiv på den digitale. Har du tatt flere av den andre? De skal være ganske sikre, så jeg tenker at du er gravid - og at den digitale også vil ai det om et par dager :)
 
Den gjør det, men kan man stole helt på at man er gravid med den? Siden den digitale sier ikke gravid. Mente kroppen produserte hcg mer for hver dag. ☺️ Vil ikke bli for ivrig hvis det ikke stemmer, haha

Jeg testet ikke positivt på den digitale før 15 DPO så tipper du må vente litt for å få utslag på den. Hadde du mens 10. juli, kan du være så tidlig som 9-10 DPO og min digitale slo som sagt ikke ut da. Ikke strimmeltestene heller for den saks skyld :)
 
Test om noen dager igjen du :) Så ser du da :)
 
Har tatt 2 tidlig tester over 2 dager og begge har hatt 2 streker ☺️
 
Gratulerer :)

Den digitale er kanskje ikke så sensitiv på HCG som tidligtestene?
 
Sniker. Tidlig test har sensitivitet på 10mlu og den digitale er på 25mlu. Så hcg nivået ditt er bare for lavt enda. Men det øker raskt. Så gi det 2 dager så bør den slå ut.
 
Testet med en tidlig test og en digital test nå, å fikk negativ. :/
 
Ja, desverre.

Anbefaler deg å vente med alle testene til du er minst en dag over IKM. Er ikke den 10. august? Jeg fikk blendahvite graviditetstester (alle typene - også tidlig test) helt frem til mensen var forsinket med 1 dag. Men fikk positivt på EL test (8DPO). Så tror det beste er å vente med testing og se om mensen kommer. Blir du forsinket en dag eller to tester du på nytt. Først da kan du være helt sikker :Heartred er jo de som ikke tester positivt før en uke over forsinket mens også
 
Anbefaler deg å vente med alle testene til du er minst en dag over IKM. Er ikke den 10. august? Jeg fikk blendahvite graviditetstester (alle typene - også tidlig test) helt frem til mensen var forsinket med 1 dag. Men fikk positivt på EL test (8DPO). Så tror det beste er å vente med testing og se om mensen kommer. Blir du forsinket en dag eller to tester du på nytt. Først da kan du være helt sikker :Heartred er jo de som ikke tester positivt før en uke over forsinket mens også

Skal prøve det er kanskje litt for ivrig ☺️takk for svar
 
Back
Topp