Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men ser fordelen med at det blir få år mellom dem.. (Og kan jo hende jeg får 3 hvis vi ikke venter til han er for ganmel Mannen min vil også ha bare ha en til. Mn han har også sagt at får vi enda en gutt så kan det hende vi må prøve på nr 3Har såvidt begynt å leke med tanken, men ikke begynt med forsøk ennå. Samboeren vil bare ha en til så en del av meg vil "spare" graviditeten til senere, jeg elsket virkelig å være gravidmen ser fordelen med at det blir få år mellom dem.. (Og kan jo hende jeg får 3 hvis vi ikke venter til han er for ganmel
)
Oj! GratulererUke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Uke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Uke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Mannen min vil også ha bare ha en til. Mn han har også sagt at får vi enda en gutt så kan det hende vi må prøve på nr 3jeg er 38 år så kjenner ikke jeg vil vente så lenge. Vår erfaring er også at det tar en stund før vi blir gravide så vi vil starte prøving nå. Helst før jul
jeg elsket også å gå gravid. Bortsett fra urolige bein og halsbeann!!
GratulererUke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Gratulerer så myeUke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Haha jeg ogsåVi har blitt enige om å starte prøving på nr2 neste år - er jo ikke så lenge til, men virker sånn akkurat nå. Er forferdelig babysyk
Mannen har også sagt at det bare blir en til.. nesten så jeg håper på tvillinger![]()
Ikke så lenge til neste år! Ja skikkelig rart å tenke på men veldig glad for at vi slipper runden med hormoner og egguthenting!Vi er også IVFere
Jeg begynner å bli klar for nr2 men mannen er ikke det ennå. Uansett så er jeg i ulønnet perm nå så skulle jeg blitt gravid i løpet av de nærmeste månedene hadde jeg ikke hatt rett på foreldrepenger og det vil jeg jo gjerne ha så vi venter til utpå våren. Jeg tviler sterkt på at vi klarer det på egenhånd så jeg er veldig innstilt på forsøk med egg vi har på frys i løpet av 2017.
Så spennende at dere er i gang igjen med prøvingmå innrømme at det er veldig rart å begynne å tenke på ivf og prøving og alt slikt igjen.
GratulereUke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Ååå ja skjønner den...neste trenger ikke bli sånn mn man går jo å bekymrer seg uansett...Akkurat samme her! Mannen måtte massere legger og massere føtter hver kveld de siste månedene.. Og på de verste nettene sov jeg sittende i sofaen pga halsbrann. Frøkna lå i seteleie så jeg innbiller meg at det var mye av grunn av at hun lå så høyt oppe. Endte med hastesnitt så det er vel strekken med ny graviditet, følte meg såååå snytt og fikk en kjempereaksjon på at jeg ikke fikk fullført fødselen så er livredd for at det skal skje igjen. Spesielt hvis det da bare blir et barn til... Men det blir jo neppe bedre med årene og man blir jo ikke yngre![]()
Ikke så lenge til neste år! Ja skikkelig rart å tenke på men veldig glad for at vi slipper runden med hormoner og egguthenting!