Gravid

Vintergullnr2

Elsker forumet
Jeg er litt nysgjerrig jeg, så jeg spør like godt.... Er noen av dere blitt gravide igjen????
Syns det er så mange som er blitt gravide like etter at babyen er kommet...
Jeg vil nok vente litt med nr 2, men det er jo litt spennende å høre med dere andre her da [:D][:D][:D]

Ikke gravid her nei.. Skal d bli en baby til, så skal æ nok vent ett par år... [;)]

hehe.. jeg og vurderte det [:D]

ORIGINAL: Laban og Eilin

hvem er det som tror[8|]

dytt

hmmmm...spennende...!![:D]

nei hun var ikke det [:)] var bare redd for det en stund, men så var det bare mensen

det var MEG som tror det[;)]

tror du det, siri???

ORIGINAL: tonje07

tror du det, siri???

ja litt...har ikke hatt mensen denne mnd[:-] men jeg venter litt til..har ikke no symptomer..men det hadde jeg ikke med martine heller[8|]

oi!! men kan ikke bare mensen være litt ustabil de første månedene etter fødsel? hva håper du på da?

oi!! men kan ikke bare mensen være litt ustabil de første månedene etter fødsel? hva håper du på da?

jeg har hatt regemessig mensen siden martine var 4 uker jeg[;)] og nå...nei nå er den ikke her...jeg vet igrunn ikke hva jeg håper på..christian vet jo ikke om han har lyst på fler...og jeg merker jeg er babysjuk...men tanken på en 1 åring og en nyfødt frister ikke...men abort er ikke aktuellt

så spennende da!!!! har lyst på en til med det samme jeg[:)] men litt vanskelig uten en pappa da[8|] hehe

så spennende da!!!! har lyst på en til med det samme jeg[:)] men litt vanskelig uten en pappa da[8|] hehe

men skal jeg fortelle dere den største hemmeligheten?

fortell, fortell!!

J
E
G

E
R

S
Å

F
U
L
L