Gravid?

Var desverre MA.. :( Så koselig å høre at du er kommet så langt allerede, husker jo at vi hadde forsøk samtidig i desember :)
Åh nei. Unnskyld. Jeg leste ikke alt oppover. Beklager så masse.
Masse tvi tvi neste gang.
Beklager igjen min domskap å ikke lese oppover.. Unnskyld:-(
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

4+4, ømmepupper (Spesielt når bh-en kommer av og spesielt i nippelområdet), hyppig vannlating, kvalme om jeg ikke spiser regelmessig, og emosjonell begynner lett å grine av filmer som i utgangspunktet ikke er så trist...

Gratulerer til alle nygravide :)

Jeg ble gravid på første forsøk med det ene egget som ble befruktet ❤️ Er ikke lenger enn 2+3 uker :)
Da er du nok mest sannsynlig 4+3 uker. De regner med 2 uker før du ble gravid også. Altså de regner fra første dag i siste mens. Høres rart ut, men er slik det regnes :)

8+6 uker på vei:) gravid på første icsi forsøk:) var på ul i dag og så ett bankende hjerte ♥

Ikke gå på symptomjakt, det vil gjøre deg skrullete! Da kona mi var gravid med veslejenta vår hadde hun ingen symptomer før i tredje semester da melkesprengen og ødemene kom. Vær glad symptomene uteblir, og vent heller på at sparkene kommer. Da får du påminnelser hver dag om livet i magen din :) Lykke til med graviditeten alle sammen! Her er det prøving på gang, så kanskje jeg snart joiner dere :)

Back
Topp