U
uff
Guest
Heiii... jeg fikk en positiv test i natt svakt, og enda svakere i dag,hadde sa 5 august og føler at jeg er gravid men begynte å blø litt brunt/blankt på papiret nå... er jeg gravid,brukte clearblue tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble gravid igjen under 3 uker etter sa. Lille gull er nå 15 uker, og har sett lille sprelle på ul. Så det er mulig!Positiv test vil jo si gravid?? men en slik test kan også være positiv fler uker etter en abort, (opptil 6 ukers tid tror jeg det var pga hormon eller noe i urinen fikk jeg beskjed om da jeg tok en medisinsk abort, som blir det samme som SA) tror også det må gå iallfall en mnd før man kan bli gravid igjen etter sa?? eller tar jeg feil?
Ble gravid igjen under 3 uker etter sa. Lille gull er nå 15 uker, og har sett lille sprelle på ul. Så det er mulig!
♡Overgangen feb/mars♡
Godt mulig du fortsatt har forhøyet HCG i kroppen, selv om det er lenge siden du begynte på en SA.Heiii... jeg fikk en positiv test i natt svakt, og enda svakere i dag,hadde sa 5 august og føler at jeg er gravid men begynte å blø litt brunt/blankt på papiret nå... er jeg gravid,brukte clearblue tester
TakkGratulerer sååå myejeg ble gravid 2 mnds tid etter med.abort, trodde nesten ikke det heller var mulig jeg da, men 25 uker her og full fart i magen... (Men trodde faktisk det tok iallfall 1 mnd så masse gratulerer til deg
)