Gravid

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
I dag er jeg ca 6+5, og kvalmen har kommet..
Våkner midt på natten og er kjempe kvalm ! Må egentlig kaste opp, men kvier meg veldig !
Når jeg da endelig står opp fordi jeg har våkna, da er det rett på toalettet :-(
Usj, trodde ikke gravidkvalmen var så ille ! Håper det går fort over :)
Det er vel verdt det si ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen har tips mot kvalmen ?
Yoghurt var redningen i dag, men tror ikke jeg vil spise det hver dag

Eller er det koselig å være gravid ! Har så lyst til å fortelle alle jeg kjenner om det, men vi er enige om å vente til uke 12, minst.

Fler som holder på å sprekke av glede ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det er vanskelig og holde noe så koselig hemmelig :) mot kvalmen tidligere så hjalp det og spise lite og ofte, ta en kjeks før jeg i ny og ned før jeg ble sulten liksom, og masse vann.. Håper det hår over snart, er ikke no særlig


Sitter på mobilen
 
Kanskje jeg skal prøve det
Trodde ikke kvalmen skulle være så slitsom

Ja, man har så lyst til å dele gleden med alle ! Hihi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nærmer meg uke 8, og gleder meg til første UL :-D
Har ikke bestilt noe time enda, men gleder meg til å kunne se om det er noe liv inni der :)

Graviditeten så langt; kvalme, lite søvn, tissenødig, oppblåst, ømme pupper ++ ❤️
Når skal puppene slutte å være ømme forresten ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, kvalme er ikke noe kjekt! Jeg var dårlig frem til uke 28 med førstemann. Ritzkjeks og eplemost utblandet med vann hjalp meg veldig! Og jeg skulle ønske jeg hadde svaret på når puppene slutter å være øm, men jeg aner rett og slett ikke... Er nok veldig individuelt.
Håper du får time til UL snart :-D
 
Uke 9 i dag dere ! ❤️
Formen er forsåvidt bra, har bare noen plager; oppblåst, ømme pupper, tissatrengt, kvalm ++
Orker ikke gå i vanlige klær, går nesten bare i joggeklær..

Det er deilig å se fra BVappen at bebi ligner mer og mer på en bebi ❤️ sjansene for SA blir jo mindre og mindre for hver uke som går ❤️
JUHU


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag klarte jeg ikke å holde meg lengre, mamma fikk endelig vite at ho skulle få enda et barnebarn ❤️
Ho ble kjempe glad !! Det var så deilig å endelig få sagt det, har prøvd å hinte lenge..
Ho begynte å snakke om sparkebukser og sprinkelseng med en gang ! Hehehe :)

I går bestilte jeg legetime også, fått time 15 mai :) gleder meg ! Da er jeg ca 12 uker på vei.
I dag 9+4 ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag er det endelig min tur til første legetime
Blir godt å komme igang, det har virkelig vært lange 12 uker.. Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny termin; 30 november ❤️
12 + 1 i dag :)

Fått helsekort, tatt blodprøver og fått ny time i juni :)
Blodtrykk var flott, og urinprøven så også perfekt ut !

I går fikk svigermor nyheten, og ho ble kjempe glad ! Ho blir bestemor på 42 år ;-) hehe
Og i dag får resten av familien vite det ! Det et min mor som får gleden av å fortelle det. Ho har bursdag i dag, så ho skal lese opp gratulasjonskortet der det er hilsen fra lille babyAkselsen ❤️
Det er flott at alle tar nyheten med et stort smil :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir spennende om jeg blir værende på november eller om jeg kommer på desember igjen ! :p
Får vente til mandag ❤️
17+4


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da blir han vel desemberbarn allikevel ❤️
Ser ikke ut som om han har tenkt å komme med det første..

3 dager på overtid ! Skjønner at folk sier overtid er ille :)
 
5 dager over !

Var på sykehuset i går, blødde igjen.
Men alt så bra ut, og det er bare å vente på fødsel ❤️
 
Back
Topp