Gravid?

Martine1994

Andre møte med forumet
Hei. I det siste har jeg hatt flere plager som har begynt å uroe meg.
Jeg hadde veldig vondt i brystvortene i noen dager, men har nå gått over. Men i de siste dagene har jeg hatt en ekkel kvalme, kun på kvelden/natta. I tilegg til dette er jeg veldig trøtt og sliten om dagene, og humøret mitt fyker opp og ned som en jojo. Tenkte at jeg kan vell umulig være gravid, men veldig rart at alt dette har skjedd samtidig.
Har gått på p-piller i 2 år, men mistet resepten min, så fikk ikke tatt ut på 2 uker. Dum som jeg var, tenkte jeg at jeg og kjæresten min bare kunne hoppe av i svingen. Hvor stor er sannsynligheten for at jeg er gravid? Er det 2 uker siden sannsynlig befrukting at man skal ta graviditetstest? Håper på svar! Hilsen bekymret 19åring... :-)

Trenger ikke å bety noe, men det holder for noen å glemme å ta pillen litt for å bli gravid... Ville tro 2 uker er plenty tid på å bli gravid...

Det "vanlige" er å ta graviditetstest første dag etter uteblitt mens. Men er ikke sikker på om det er annerledes for deg som har P-pille-mens. Men ville nok tatt en test da for å sjekke ;)

Jeg tenker at du kanskje fikk eggløsning med en gang ppilla ikke ble tatt og dermed ble gravid og kan teste ganske snart, eller at du kan ha el nå hvis du ikke har fått startet skikkelig opp på piller igjen enda. Bare å ta en test nå og gjerne om et par uker om det fortsetter og du ikke får mensen ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg ble gravid på p-pillen. Jeg tok den regelemessig, også. Ingen slurv.

Det eneste tipset jeg kan gi er å ta graviditetstest. Å hoppe av i svingen er ikke prevensjon.

Tok en graviditetstest på kvelden for 2 dager siden, men skjønte egentlig at den kom til å bli negativ, noe den ble. Forventet mens er ikke før til helga, da jeg skal ta en ny test, på morgenen. Det kan bli spennende :-) ...

Back
Topp