Gravid!

Minnie

Betatt av forumet
Etter MANGE tester, bestemte jeg meg for å løpe til butikken og kjøpe CB dg. Var skikkeliggggg nervøs.

JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!! :love7 :love7 :love7

Hvor stor sjanse er det for at det kan være kjemisk ? :( er på rugedag 10

Gratulerer! Min ble positiv på rugedag10! Og nå er jeg straks 24 uker :) tror nok spiren sitter denne gangen! Masse lykke til!!!

Gratulerer!! :D :D

Hvor stor sjanse er det for at det kan være kjemisk ? :( er på rugedag 10
Eg testa svaaaaakt positiv på rugedag 7 i frysforsøket mitt i mai! Og e endå gravid :) klarte ikkje heilt tru det, men testene blei sterkere og sterkere :) tok en cb med ukeindikator på rugedag 11 og den viste 2-3 på ukeindikatoren! Tok enda en med ukeindikator ei lita veke seinere og den viste da 3+ :) begynte å blø i mellomtiden den uka så var vanvittig spent og tok blodprøver/hcg hos legen, og stigning var tydelig der også. Småblødde til og frå fram til veke 9! Var på to ul og alt var bra!

Lykke lykke til! Gratulere så masse igjen, er skremmende men vær gla for den positive testen og prøv å slappe av :) veit det er vanskelig og veldig uvirkelig..:)

Gratulerer såååå mye!!! :) Håper jeg kan følge i dine fotspor:) Var til uttak i dag, så spent på morgendagens telefon ja :)

Back
Topp