Gravid?

Guest
Jeg lurer på om jeg kan være gravid.. Første dag av siste mens var 03.10.12 (noen dager før fikk jeg fjernet hormonspiralen), usikker på om syklusen er 28 dager. Sist samleie hadde jeg 14.10.12. Etter dette har jeg kjent murringer i underlivet, har kjent mensturasjonssmerter i nesten en uke nå, dette er ukjent for meg. Har også kjent stikninger nedover lårene. Tok en test i går (det er gjerne for tidlig..) Men på CB testen kunne både jeg og kjæresten se antydning til et kryss. Den vannrette streken kom frem, men den var veldig,veldig,veldig svak. Kan det være en mulighet for at jeg er gravid? Når bør jeg teste igjen, siden sykluslengde er usikkert..? Vil gjerne teste så tidlig som mulig.
 
hvis du vil være helt sikker, ta en clearblue digital, da slipper du å "tyde" svaret, det står enten "gravid" eller "ikke gravid". Enkelt og greit egentlig;-) den kan du vel allerede ta i morgen tidlig. Jeg tok en rfsu-test som ble så svak positiv at jeg trodde jeg så syner, tok en clearblue digital dagen etter, og da sto det "gravid" ;-) Lykke til!
 
Back
Topp