GRAVID!!!!!!

Gratulerer så mye med graviditeten!!

Kos deg masse framover med hemmeligheten i magen!!

Klem, M

Tusen takk for tipset om tickeren, da var den rettet på. [;)]

Tusen takk. [:)] Det blir vanskelig å holde det for seg selv fremover..... Og jeg håper at det går bra og at jeg ikke mister. Er litt nervøs for det, men det er veld helt normalt. [8|]

Det går helt sikkert bra! Prøv å ikke tenke på det, og kos deg med nyheten i stedet. Skjønner at det er vanskelig å holde det for seg selv. Jeg tror jeg får store problemer den dagen det klaffer for oss! Er hel utrolig dårlig til å skjule ting, hehehe!

M

Ja, jeg er helt elendig på det jeg og. Tror det blir til at jeg forteller det til de aller nærmeste, og til resten når det har gått 12 uker. Når burde jeg gå til legen?

Aner ikke når man bør gå til legen jeg, men det er ok av folk med erfaring her inne som kan gi deg råd!

Sikkert greit å snakke med de nærmeste uansett. Deilig å ha noen å snakke med, og det er dessuten litt vanskelig å forklare skrantende form, mindre inntak av koffein, null alkohol osv. Jeg har lenge tenkt på hva jeg skal finne på av unnskyldninger..ikke lett nei! Men godt å bare kunne rope ut den gode nyheten til de nærmeste!

Klem, M

Tror man bare får ta det som det kommer... Har forresten sagt det til mamma allerede. Klarer ikke å holde noe hemmelig for henne. Vi har et utrolig godt forhold.

gratulerer så mye[:)]

Gratulerer så masse masse[:D][:D]

Gratulerer så mye!! Lykke til! [:)][:)]

Tusen, tusen, tusen takk [:)]

Back
Topp