GRAVID??????

Da driter du i å ta en test [8D]
Og bare venter å ser om magen vokser..

om ca 35 uker kommer det en skikkelig "bæsj" og mysteriet er løst....

baaaaaaaaaaaah!

det er overhode ikke noe gøy med slike hemmelige nick!! bare så det er sagt [8D]

Sikker på at det er tryggt? Passer meg egentlig best å ikke være gravid akkuratt nå... Så daeh...[8D]

Enda ei.....skal dette ingen ende ta.... hva er poenget med å logge inn her under nytt nick og skrive man er gravid? Jeg fatter det bare ikke!

Hadde jeg vært gravid hadde jeg holdt kjeft om det til jeg var 14-16 uker på vei og skrevet det da med MITT nick. Alt annet er patetisk! Min mening.

Lykke til med fornektelsen og ellers et ønsket barn...

ORIGINAL: MammaMia98

Enda ei.....skal dette ingen ende ta.... hva er poenget med å logge inn her under nytt nick og skrive man er gravid? Jeg fatter det bare ikke!

Hadde jeg vært gravid hadde jeg holdt kjeft om det til jeg var 14-16 uker på vei og skrevet det da med MITT nick. Alt annet er patetisk! Min mening.

ORIGINAL: MammaMia98

Her er det muffins!
Tror neppe det er noen bolle i ovn her - så ingen vits å ringe baker'n.

Jeg vet at Enaj skriver "akkurat" med to t'er til vanlig - så jeg beskylder herved henne for å drive ap med lettpålimte desemberdamer!

.. og dersom jeg tar feil:
Ta og drit i å lage nye nick!!!!!
Stå for det dere har gjort og kom frem i lyset - eller hold dere i mørket frem til dere tør [>:]

ORIGINAL: Imogene

Her er det muffins!
Tror neppe det er noen bolle i ovn her - så ingen vits å ringe baker'n.

Jeg vet at Enaj skriver "akkurat" med to t'er til vanlig - så jeg beskylder herved henne for å drive ap med lettpålimte desemberdamer!

.. og dersom jeg tar feil:
Ta og drit i å lage nye nick!!!!!
Stå for det dere har gjort og kom frem i lyset - eller hold dere i mørket frem til dere tør [>:]

ta ein tisspåpinnetest....

ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: Imogene

Imogene da!!

Atte du.. jeg har da noe annet å gjøre enn å sitte å trolle her inne, men det skremmer meg enda mere at du husker mine skrivefeil, haha [:-]
Aldri mere om jeg skriver akurat med to t`er fremover altså [8D]

Eeeegentlig mente jeg ikke å beskylde deg for trolleri - for jeg vet jo at du vet bedre [;)]
Og NOE burde jeg jo huske blant alle titusener av innlegg, så den "akkuratt"en, den har festa seg [8D]

Back
Topp