Virkelig???
Andre møte med forumet
hahahahahaha!!!
Tør ikke teste!!!![8|]
Tør ikke teste!!!![8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaMia98
Enda ei.....skal dette ingen ende ta.... hva er poenget med å logge inn her under nytt nick og skrive man er gravid? Jeg fatter det bare ikke!
Hadde jeg vært gravid hadde jeg holdt kjeft om det til jeg var 14-16 uker på vei og skrevet det da med MITT nick. Alt annet er patetisk! Min mening.
Lykke til med fornektelsen og ellers et ønsket barn...

ORIGINAL: MammaMia98
Enda ei.....skal dette ingen ende ta.... hva er poenget med å logge inn her under nytt nick og skrive man er gravid? Jeg fatter det bare ikke!
Hadde jeg vært gravid hadde jeg holdt kjeft om det til jeg var 14-16 uker på vei og skrevet det da med MITT nick. Alt annet er patetisk! Min mening.
Lykke til med fornektelsen og ellers et ønsket barn...
ORIGINAL: Imogene
Her er det muffins!
Tror neppe det er noen bolle i ovn her - så ingen vits å ringe baker'n.
Jeg vet at Enaj skriver "akkurat" med to t'er til vanlig - så jeg beskylder herved henne for å drive ap med lettpålimte desemberdamer!
.. og dersom jeg tar feil:
Ta og drit i å lage nye nick!!!!!
Stå for det dere har gjort og kom frem i lyset - eller hold dere i mørket frem til dere tør [>:]

ORIGINAL: Enaj
ORIGINAL: Imogene
Jeg vet at Enaj skriver "akkurat" med to t'er til vanlig - så jeg beskylder herved henne for å drive ap med lettpålimte desemberdamer!
Imogene da!!
Atte du.. jeg har da noe annet å gjøre enn å sitte å trolle her inne, men det skremmer meg enda mere at du husker mine skrivefeil, haha [:-]
Aldri mere om jeg skriver akurat med to t`er fremover altså [8D]