Gravid??

Killingene

Glad i forumet
hmmm... er stikking i magen (nesten som man holder på å få mensen) normalt når man kan være gravid???
Jeg har stikking i magen, ømme pupper og Kaster opp litt innimellom.
Tok test på IKM-dagen, (søndag) den var negativ,
MEN fremdeles ikke fått mensen.. Øyner ett bitte litet håp!
selv om det bare er bitte lite, men dette er jo kun 1 pp, så det haster jo ikke såååå veldig da :)

Sånn "som om mensen skal komme, men kommer ikke" følelser er vanlig når man er gravid ja.

Selv om testen var negativ på søndag, så ville jeg tatt en ny test nå, iden mensen fortsatt ikke har kommet.

Lykke til.

ja, jeg har tenkt å ta en ny test.
Men venter iallefall til kommende søndag, må gi mensen litt tid på seg til å komme...
(selv om jeg håper at den ikke gjør det)

Har du nettopp sluttet med p-piller eller annen hormonprevensjon? I så fall skjønner jeg at du gir den tid. Ellers hadde i alle fall ikke jeg vært så tolmodig....

Uansett, lykke til da :)

(men jeg begynner å bli god på tolmodighet jeg da, ettersom det er lite vits for meg til å teste selv om mensne uteblir, for uten EL blir jeg jo heller ikke gravid [:@] Sorry, frustrert i dag...)

ja, det er nettopp derfor jeg er ekstra tålmodig.
vet at det kan ta litt tid mellom de første mens periodene etter at man har sluttet med p-piller.
For noen har det jo tatt 100 dager mellom mens! *kjipt*
Men jeg har hatt en mens da... å "kjente" eggløsningen forrige gang.

Jepp, etter p-pilleslutt er tolmodighet lurt.

Trenger snart å kjøpe en tube med sånn jeg... ja, tolmodighet selges på tube, sant? som man kan smøre seg med? For min medfødte tolmodighet er snart oppbrukt nå...

Lykke til, i alle fall :)

Her *stella* - jeg strør litt tålmodighet over tråden her, så er det bare å grabbe til seg (men ikke ta alt - jeg trenger litt selv, for det er to uker siden jeg sluttet på pillen og her kommer heller ingen tr...)

ja, en sånn tålmodighetstube skulle nok alle hatt :)
jeg er egentlig en fryktelig utålmodig person.
Men tenker som så at akkurat dette hjelper det meg INGEN ting å stresse med, for det er ingen ting JEG kan gjøre. Annet enn å ikke stresse, for hvis jeg stresser så kanskje det tar ENDA lengre tid!

Spennende[:D] Du er flink om du klarer å vente så lenge med å teste.. Men det er sikkert lurt, med tanke på hvor mange som ikke tester positivt for en ukes tid etter ikm.. Jeg har hatt stikkinger i magen hele tiden (spes etter el) siden jeg tok ut spiralen i september. Men jeg har ennå ikke blitt gravid.. Tror kroppen jobber litt ekstra for at alt skal komme i orden igjen. Men nå er det en vesentlig forskjell på hormonspiral og p-piller da.

Lykke til i hvertfall!! Keep us posted! [:D]

ORIGINAL: lenemor

Her *stella* - jeg strør litt tålmodighet over tråden her, så er det bare å grabbe til seg (men ikke ta alt - jeg trenger litt selv, for det er to uker siden jeg sluttet på pillen og her kommer heller ingen tr...)

Jeg ruller meg rundt i tolmodighetsstøvet ditt jeg. Lar selvsagt noe være igjen til andre også. Jeg er jo snill pike. Alt ordner seg for snille piker, sies det, så jeg er så snill som bare det jeg, og håper det skal ordne seg. Også vil jeg gjerne ha pakke av nissen. Selv om han ikk gir meg det jeg aller helst vi ha til jul i år...

Burde nok ikke kuppe denne tråden sånn da... Er bare litt ekstra frustert i dag...

oppsann - det var det med kupping av tråder ja.

Vi får be vanilje om unnskyldning, og kanskje komme med en fredsgave; .

Kan jo hende at hun ikke er en sånn som eksploderer av sinne over sånne ting også??

tar litt av det tålmodighetsstøvet jeg også Lenemor :)

Kjære Misin, fint at du synes at jeg er flink. Men føler meg ikke sååå flink akkurat, derfor er det godt å høre at jeg er det *tihi* ja, kroppen jobber nok på spreng når vi sluttet med p-piller/hormonspiraler osv. (hmmm kanskje ett tegn på at sånn "tukling" med kroppen kanskje ikke er så veldig bra???

*stella* bare å være med på tråden. Bare koselig å bli "kuppet". Det er bra for alle å få ut litt frustrasjon vettu :) Håper du snart får ønske ditt oppflylt, sånn julegave på etterskudd :)

Ja, fredsgave.

en tube tolmodighetskrem kanskje?

Og håpe det er greit at vi kuppet denne litt. Litt underholdning hjelper på tolmodigheten, vel?

Eller... kanskje jeg burde lag en egen frustrasjonstråd, og ikke kuppe andres?

Uansett... vanilje... jeg håper du får den julegaven du ønsker deg :)

lenemor.. koselig at dere er så omtenksomme!
jeg synes bare det er koselig at folk skriver her jeg, så fortsett med det!
eksploderer absolutt IKKE!

Da fortsetter vi :)

Hjelper neppe på andres utolmodighet å høre om mine håpløse sykluser, men se ikke helt fort fra at jeg klager litt over dem likevel etterhvert...

Men akkurat nå skal jeg heller tenke og se om jeg klarer å komme på en god ting å si som kan gjøre ventetida di kortere...

altså... det er ikke lenge til søndag da! Det er fredag i dag. Og snart jul. Masse å gjøre på.... hmm... jeg kunne godt trengt ei ekstra uke mellom nå og søndag jeg.... Hvordan i all verden passer DET sammen med utolmodigheten min???[8|]

huff så kjedelig når syklusen er så ustabil!
det er ikke greit nei!

Nei, det er virkelig ikke lenge til søndag, egentlig så synes jeg at det re itt skummelt at det bare er to døgn til jeg skal teste igejn, er litt redd for nedtur.... Har nesten lyst til å utsette den testingen, men jeg MÅ jo bare vite det da [:)]

Ikke gøy å gå og telle dager... jeg har tenkt å teste til uken jeg, om ikke denne hurpe-tanta kommer først... Vi får vel egentlig se det positive i det - julen er en travel tid, så jeg har i alle fall nok å finne på så jeg ikke går og tenker på det hele tiden. Nå har jeg for eksempel vært ute og måkt snø!!

Hehe. Jeg skjønner hva du mener. Det er litt skummelt å teste på en måte. For det er så kjedelig når den er negativ, når man håper den skal være positiv. Men det er jo greit å vite også da, etterhvert.

Tenk for en flott julegave det ville vært...

Nåja, jeg synes egntlig en stabil syklusville vært en julegave jeg. Eller en eggløsning, DET hadde vært noe det. For denslags hjelper om man vil lage baby... hjelper lite med iherdig prøving uten den...

Jaja...

ORIGINAL: lenemor

Ikke gøy å gå og telle dager... jeg har tenkt å teste til uken jeg, om ikke denne hurpe-tanta kommer først... Vi får vel egentlig se det positive i det - julen er en travel tid, så jeg har i alle fall nok å finne på så jeg ikke går og tenker på det hele tiden. Nå har jeg for eksempel vært ute og måkt snø!!

Skulle gjerne talt dager jeg. Men jeg vet ikke hva jeg skal telle til....

Ikke jeg heller egentlig, men det er to uker siden jeg sluttet på pillen, og det har ikke kommet noen blødning (som alle snakker om at kommer noen dager etter pilleslutt). I henhold til den gamle pille-syklusen min skulle jeg hatt IKM førstkommende mandag (om jeg ikke hadde sluttet på pillen altså), så jeg tenkte at jeg skulle teste uti neste uke for sikkerhets skyld. Har hatt litt rar mage, ømme bryst, etc. og vil få bekreftet at det er innbilning bare...

Back
Topp