gravid

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
gleder meg ssååå sinnsykt til neste gang jeg skal bli gravid[:D][:D]
tenker på det hveerrrrr dag[:D][:D][:D]   er det flere som gjør det?[:D]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

jjjaaa

Ja...jeg! Er så koslig med mage og spark. Det er en underlig rar følelse i hele kroppen.

ORIGINAL: Nathen

Ja...jeg! Er så koslig med mage og spark. Det er en underlig rar følelse i hele kroppen.

tenkte jeg skulle vente og bli gravid igjen når Jonathan er ca 2 år[:D]   så han skjønner litt mere at han skal bli stor bror[:D] men det spørs om jeg greier og vente så lenge[&:]

først må jeg si at jeg kvapp litt til der nå... .trodde du var gravid og gledet meg til å åpne innlegget å lese...

Men ... ja jeg gleder meg til neste gang jeg skal gå gravid...... om det nå blir ... det er det bare fremtiden som vet
Sambo har sagt at det vil han ikke vil diskutere det nå... men samtidig sier han at han vil inn å få klippet koblingen ...

*sukk*

ja var derfor jeg skreiv gravid[:D] regnet det var mange som trodde jeg var det[8D]

ååååh jaaaah!![:D][:D]

ORIGINAL: **chello**

først må jeg si at jeg kvapp litt til der nå... .trodde du var gravid og gledet meg til å åpne innlegget å lese...[:D]

Men ... ja jeg gleder meg til neste gang jeg skal gå gravid...... om det nå blir ... det er det bare fremtiden som vet[:o]
Sambo har sagt at det vil han ikke vil diskutere det nå... men samtidig sier han at han vil inn å få klippet koblingen[:o] ...

*sukk*

*kremt* [:D]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[8D][:)][:D][;)]

hi hi hi hi må glise litt når jeg leser dette. Vi som er gravide og bare venter på en fødsel kjenner det vel kanskje ikke sånn. Jeg har hatt et fint svangerskap jeg altså, men gleder meg til å bli ferdig også!!! [:D][:D][:D]

hi hi hi hi må glise litt når jeg leser dette. Vi som er gravide og bare venter på en fødsel kjenner det vel kanskje ikke sånn. Jeg har hatt et fint svangerskap jeg altså, men gleder meg til å bli ferdig også!!!

ja det skjønner jeg[:D]  men nyytt det[:D]  du kommer til og svane det så sinnsykt mye!!(selv om du ikke tror det nå)
husker selv hvor sliten og sånn jeg var...

Åh ja, gleder meg noe enormt. Så utrolig deilig å kjenne sparkene og høre hjertelyden! Trodde aldri at jeg skulle lengte etter å gå gravid når jeg gikk den siste måneden, som en hvalross med bekkenløsning og greier[:)]

Ja, jeg hadde et flott svangerskap, så hvis et evt. neste svangerskap blir like fint, gleder jeg meg masse til det! Men hadde en veldig tøff fødsel og de første ukene etter fødsel, så det frister ikke like mye til gjentagelse... Men det kommer nok, det ønsker også - men blir ikke en til før på et par år tenker jeg, hvis vi er så heldige å få fler :)

ORIGINAL: Apeloffen

ååååh jaaaah!![:D][:D]

Back
Topp