gravid?

ok. tusen takk[:D]

dytt

dytter igjenn jeg[:)]

dytt

Sist jeg var gravid dro jeg til legen og tok urinprøve etter å ha fått 3 hjemmetester som var svakt positiv. Hos legen ble testen negativ,men gravid var jeg![;)]

At en test viser negativ selvom du er gravid er sansynlig..
At en test viser gravid om du ikke er derimot, det tror jeg er SVÆRT skjeldent

tusen takk for svar jenter[:D]

Har du tatt en ny i dag?

nei. men ringte apoteket. de sa at det er testen hos legen jeg måtte stole på. skal på ul i morgen[:)]

ORIGINAL: cha85

hmmm, så rart. jeg blir plutselig kjempe kvalm når jeg spiser bekkenet krangler igjenn, mensen murringer i magen, løs og fast avføring om hverandre og rar smak imunnen hele tiden litt sånn metall aktig. hadde også lyse rosa og brun aktig utflod for noen dager siden. var egentlig pga utfloden og murringene i magen at jeg dro til legen. jeg trodde jeg hadde fått en infeksjon i underlivet. men så testa jeg positiv

Tror jeg bare sier gratulerer jeg!![:)]
Satt nemlig å leste litt om symptomer tidlig i graviditeten igår[:-], og da stod det bla om metallsmak i munnen... Og pluss alt det andre du forteller om, og en positiv test i tillegg............................ Tror jeg ganske sikkert du har bolle i ovnen!

Men du, tror du skal la være å spise bekkenet...[8D]

hahahaha.. ler meg i hjel (spise bekkenet faktisk) en smule trøtt om dagen,så jeg er nok ikke helt tilstede.

jeg tror du er nypult jeg gitt

Back
Topp