gravid?

cha85

Betatt av forumet
hei. testet positiv gravitest hos legen i dag. tok testen til clearblue den man kan se hvor mange uker gravid man er, men testet ikke gravid på den.. hvem burde jeg stole på, legen eller clearblue? trenger virkelig svar.. ble så forvirra nå

må vel kunne stole mer på en test hos legen enn en test fra apoteket!?

dytter!!!!!!!!!!!!!!!

Test igjen i morgen du..

Lykke til [:)]

Testen du tok hos legen er trolig mer sensitiv enn CB digital. Dvs at den hos legen trenger lavere konsentrasjon av HCG enn CB. Ta en CB om et par dager med morgenurin så blir den nok positiv den også[:)]

Jeg blir overrasket hvis en positiv test hos legen kan være feil! Det skal vel ikke gå an? Grunnen til at CB ikke ble positiv, kan kanskje være at du ikke er så langt på vei? Tok du den tidlig på dagen?

dytt

dytt

dytt

hmmm, så rart. jeg blir plutselig kjempe kvalm når jeg spiser bekkenet krangler igjenn, mensen murringer i magen, løs og fast avføring om hverandre og rar smak imunnen hele tiden litt sånn metall aktig. hadde også lyse rosa og brun aktig utflod for noen dager siden. var egentlig pga utfloden og murringene i magen at jeg dro til legen. jeg trodde jeg hadde fått en infeksjon i underlivet. men så testa jeg positiv

dyttelidytt

CB digital med ukeindikator skal tas med morgenurin :)

aha. er du sikker? testen hos legen tok jeg i to tiden med formidags urin. også testet jeg med cb på kvelden

ORIGINAL: cha85

aha. er du sikker? testen hos legen tok jeg i to tiden med formidags urin. også testet jeg med cb på kvelden

Hvis du har drukket endel så er urinen veldig utvanna på kvelden så jeg ville ikke ha stolt på den CB'en. Vet du hvor langt du er på vei ca? Når du skal ha mensen eller hadde den sist?

Står det ikke i bruksanvisningen som fulgte med at konsentrasjonen er høyest om morgenen? Jeg håper også at jeg er gravid nå, skulle hatt menstruasjon på fredag men den har enda ikke kommet[;)] Jeg tok en hjemmetest søndagskveld, for jeg klarte ikke å vente til neste morgen! Den ble negativ, men jeg har enda ikke fått mens.... Skal ta ny test med morgenurin på torsdag, har jeg bestemt[;)][;)]

speedsjarken: vet ikke hvor langt jeg er på vei. blødde litt mindre en jeg pleier sist menstruasjon. er 9 dager til neste menstruason
lkkelita: det står helt sikkert det på bruksanvisningen, sjekka det ikke. nysgjerrigheten tok overhånd[:)]
spennende med testing hos deg også da[:D] masse lykke til

dytt

speedsjarken: vet ikke hvor langt jeg er på vei. blødde litt mindre en jeg pleier sist menstruasjon. er 9 dager til neste menstruason
lkkelita: det står helt sikkert det på bruksanvisningen, sjekka det ikke. nysgjerrigheten tok overhånd[:)]
spennende med testing hos deg også da[:D] masse lykke til

Da er du nok sikkert helt nygravid. Det hadde nok vistes på test nå hvis du hadde vært nærmere 2 mnd på vei. Som sagt skal digitalen tas med morgenurin så jeg ville ha tissa i en ren beholder i morgentidlig og stukket på apoteket og kjøpt en ny :) Urinen kan fint vente på benken i et par timer, blir det mer så er det bare å sette den i kjøleskapet, men da må du huske å la den stå ute en stund til den når romtemperatur før du tester.

Husk og les bruksanvisningen nøye. Hvis det enda er så mange dager til mensen skal komme (så lenge du har stabile sykluser) så er det ikke rart at den ble negativ på kveldsurin, hvis jeg husker rett så kan ikke CB-digital brukes med annet enn morgenurin før den dagen du skulle ha hatt mensen.

Back
Topp