Gravid?

x1x3 blir til 4

Andre møte med forumet
Er man gravid dersom man kan skimte et kryss? Testet nå nettopp. Har IKM mandag 9.august.[8|]
Håper! Skal teste igjen senest på mandag[;)]

Det er du nok! Iallefall hvis det er farge på streken, ikke bare en grå skygge. Min test var også veldig svak, har også ikm på mandag. Men tok en digital i dag, så nå er det ingen tvil.

Men tipper nok du er gravid jeg - og tar meg friheten til å gratulere [:)]

Høres ihvertfall lovende ut[;)]
Så jeg hvisker et stille gratulerer så lenge[:D]

Takk, håper dere har rett[;)]
Mener streken var litt blå, men noen ganger kan det jo være at man ser det man vil se[&:]
Krysser fingrene og tester igjen om noen dager.

Hadde vært supert hvis det klaffet så fort! Har nemlig ei jente på 3,5år som er såååå klar til å bli storesøster! Hun har felt mange mange tårer allerede, stakkar!

Jeg tror du er gravid jeg[:)]
Håper du kommer inn hit og blir her til april[:)]

Takk! Det håper jeg og! Har smuglest her i noen dager/uker allerede. Virker ut som om det er en herlig kommende-mamma-gjeng her, så vil gjerne tilhøre dette forumet[:D]

En strek er en strek.. jeg hadde en sånn strek som man måtte vende å snu på og se i lyset og d var en bitteliten strek. Derfor tok jeg en digital test og der fikk jeg opp gravid:) Hvisker stille gratulerer så masse med en spire i magen. Blir spennende med oppdatering[:D]

Spennende!! [:D] Håper og tror du er gravid, hihi. Lykke til, og gratulerer [;)]

ORIGINAL: Lucmam

Du er nok gravid[:)] Gratulerer! Ta en digital, så slipper du å lure noe mer[;)]

Hadde tenkt til å kjøpe digital, men de hadde ikke det på apoteket der jeg var (langt langt hjemmefra). Jeg bor på en liten plass og er ungdomsskolelærer her så jeg blir kjent igjen overalt[&:] Ikke noe kult når elevene spørr etter sommerferien om hva resultatet på graviditetstesten ble[;)]

ORIGINAL: 3 blir til 4

Hadde tenkt til å kjøpe digital, men de hadde ikke det på apoteket der jeg var (langt langt hjemmefra). Jeg bor på en liten plass og er ungdomsskolelærer her så jeg blir kjent igjen overalt[&:] Ikke noe kult når elevene spørr etter sommerferien om hva resultatet på graviditetstesten ble[;)]

Haha[:)] Ser den... Da får vi bare vente litt da, men testen blir nok positiv, skal du se[;)] Lykke til!

Ja, jeg må nok bare leve i spenning.[;)]
Finnes ikke noe bedre yrke enn læreryrket. Men skulle man ha lyst til å gjøre noe anonymt, på samme sted hvor man jobber og bor, er det jammen ikke lett [&:]

visker et stille gratulerer[:D]

høres veldig ut som du er gravid[:)]har du tatt en ny test i dag??

ORIGINAL: Lucmam

Sign![:D]

da er det jo ingen tvil, gratulerer så mye med spire i magen[:D][:D]

så gøy[:D][:D][:D]

igjen gratulerer med spira i magen[:D]

Back
Topp