Gravid!

Glasseplet

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid! Med barn nummer tre! Skrekkblandet FRYD!
Dagen for IKM var i går, og jeg gikk på nåler. Selv om jeg egentlig var ganske sikker på at det hadde klaffet denne gangen, var jeg ydmyk på at det selvfølgelig kunne hende at kvalmebølgene jeg har kjent den siste uka og svært så ømme pupper kanskje bare var TR på vei. Likevel, jeg kjenner aldri noe særlig før mensen, så visste som sagt at det måtte være noe som var på gang. Og så utrolig fantastisk at jeg hadde rett [:)]

Kjente meg aldri kvalm og puppene har aldri røpet noe i dagene før jeg testet positivt de to gangene jeg har gått gravid før, så dette er allerede litt annerledes. Er så spent på fortsettelsen! Og gleder meg til å følge dere jentene her inne fremover!
Nå gjelder det at spiren klorer seg godt fast. Min termin blir 4. april.

Ha en strålende søndag, alle sammen - min kommer i alle fall til å glitre

Gratulerer så mye [:)][:)][:)]

Gratulerer med spiren og velkommen inn til oss [:D]

Gratulerer og velkommen hit til oss[:D]

Kjekt att vi er flere som venter nr. 3[:D]

Gratulerer så kjempemasse Glasseplet:) Krysser fingrene for at spirene klorer seg fast. Artig at vi har barn født på samme dato[:D][:D][:D] Kanskje vi får det på neste også[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Zid

Gratulerer med spiren og velkommen inn til oss [:D]

Gratulerer så mye! 

Gratulerer så masse med skatt i magen, og velkommen hit[:D][:D]

Takk, alle sammen! Jeg må si at det var en fin følelse da jeg våknet i natt klokka tre, tok frem testen og testet positivt [:D]

Og ja, moro at vi er flere som venter nummer tre. Det er alltid fint å være i samme båt. Og de som venter sin første eller andre, det er fantastisk alt vi alle skal gjennom!

Jordbærjente: He, he, synes også det er stas at vi har barn født på samme dato fra før og kanskje får en til på samme dato?! Det blir spennende, dette [;)]

Nå må jeg gå inn på Lilypie og lage en tredje ticker. Åååå, så bra dette er!

Gratulerer så mye [:D]

Back
Topp