GRAVID

Nå blei jeg skikkelig glad altså!!!

Hurra, Hurra, Hurra!!!! Gratulerer med en spire i magen din. Det er så utrolig moro når man får sånne beskjeder!!

Kos deg framover da hege77!

Lykkeklemmer fra M

Hurra, Hurra, hurra!!

Jeg er så utrolig glad på deres vegne!! Vi mistenkte jo dette for noen dager siden, og det er jo topp at det stemte!!

Gratulerer så mye med leieboer i magen....det er alltid så koselig med disse positive beskjedene!

Hygg deg masse framover med graviditeten!

klem, M

Oj..la visst inn to jeg!

Ja det viser bare hvor glad du er [;)]

Sant det ~kathrine~[:D]

Får noen ganger feilmelding, og da skirer jeg på nytt. men det er sant at jeg er superglad!!!

gratulerer

GRATULERER HEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå ble jeg kjempe glad og litt misunnelig[;)] Logget meg på nå bare for å sjekke hvordan det gikk med deg! Håper du sender meg masse babystøv så jeg kommer etter kjempe fort.

Stor gratulasjonsklem!!
[:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)]

Tusen tusen tusen takk for de koselige gratulasjonene alle sammen. Det er så hyggelig å ha dere her å dele sånt med, så tusen takk nok en gang.
Jeg er veldig ydmyk når jeg sier at det ble klaff på 2 pp. Knøttet jeg vet hvordan du har det ang misunnelse, tøft av deg å innrømme det.
Skal sende alle sammen masse masse babystøv [:)] Håper så veldig at det vil hjlpe, skulle så gjerne sett at alle her ble gravide.
Kommer nok til å ta noen dager før dette er meg det gjelder. Har fortalt det til en arbeidskollega, for vi har hatt en sånn god kontakt og hun er et så godt menneske å ha rundt seg. Dere skulle hørt stemmenhennes da jeg fortalte henne det på telefonen i stad. Hun var så rørt. Tenkte at for at det ikke skulle bli så mye glede i morgen, for jeg vil drøye litt lengere med å fortelle de andre kollegaene, så var det lurest å sprekke boblen på telefonen [:)]
Dette ble litt langt.

Stor klem til alle fra Hege[:)][:)]

Gratulerer!!!!
Gratulerer så mye!!
Alltid kos når det klaffer for noen[:)]
Grabber til meg babystøv, å ønsker dere all lykke til!!!

Gratulerer kjempemasse med en liten "huleboer" i magen[:D]

[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med bolle i ovnen!!!!

[:D][:D][:D][:D]

Deilig med litt gladnyheter her også!!

(lar babystøve henge i luften til noen andre - jeg kommer til å grafse grådig til meg om noen måneder, men i mellomtiden lar jeg andre forsyne seg [;)])

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå kan vi juble i kor, kom akkurat hjem fra doktoren.. baby her og[:)]

GRATULERER TIL OSS[:D]

gratulerer med spire i magen din du også!!![:)] langt på vei? prøvd lenge?

gratulerer med spire i magen din du også!!! langt på vei? prøvd lenge?

er ca 4 uker på vei.. så ikke så langt enda.. vi har prøvd siden juli, så synes i grunnen dette gikk fort..
han forberdet meg på lang prøveperiode...men ingenting er bedre enn dette[:)]

GRATULERER TIL DERE BEGGE TO=)

HURAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye - er ikke misunnelig [;)]

Så koselig å komme hjem fra jobb og lese alle de koselige meldingene fra dere [:)][:)] Tusen takk skal dere ha.

Lenemor vi ha samme motto: Det ordner seg for snille piker. Det gjør alltid det. jeg ønsker deg lykke til videre for å nå ditt mål, så skal du bare grabbe babystøv når du er klar for de [:)]

AB GRATULERER TIL DEG OGSÅ!!!!!! Dobbel jubel i går da jo, koselig det.

Til dere andre så blåser jeg ut en kjempe stor sky med babystøv så ta til dere [:D][:D][:D]

Klem fra Hege

Back
Topp